genetex Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei. Skulle i dag laste ned Steam på Mac, noe som ikke gikk helt smertefritt. For det første måtte jeg lete i ca 10 min på www.steampowered.com før jeg fant en bortgjemt link hvor jeg kunne laste det ned. Har nå lastet det ned, og etter at min mac hadde gitt min tillatelse til å starte det etter å ha måtte drage den jævla filen fram til tilbake (wtf?) fikk jeg instalert det. Logget så inn, på min gamle account, og skal instalere og spille Portal, og her er cluet: Hvordan starter jeg ett spill på steam? Hva slags magisk forbanna ******* ***** ***** kombinasjon må jeg gjøre for å få startet et spill? Jeg har en liste over spill jeg har, og en liste over når jeg kjøpte dem, men kan ikke trykke på noe som helst. Noen som har den hemmelige koden over hvordan driten fungere? Hvorfor kan det ikke "bare funke" som mac babler om hele tiden? Av og til går denne Mac maskinen meg på nervene, men regner med steam er like korka for pcbrukere, lenge siden jeg har vært på steam nå. Ha en god lørdag folkens. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvordan du klarer å bruke 10 minutter på å finne den store, grønne knappen som skriker "Install Steam Now", det skjønner jeg ikke. Uansett, etter å ha åpnet programmet velger du Library i den øverste menyen. Deretter velger du Games, og finner spillet du vil spille i listen på venstre side. Når du har funnet noe som ser gøy ut (og som du har lastet ned) trykker du Play. Jeg legger ved et bilde ettersom de visstnok sier mer enn tusen ord. Lykke til! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tipper de spillene du har ikke er støttet av Mac. Hvilke spill har du? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tipper de spillene du har ikke er støttet av Mac. Hvilke spill har du? Han skriver jo at han har lastet ned portal og skal spille det, og det støtter os x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå