Gå til innhold

Hvordan få accsessdatabase på nett?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har en kompis som har laget en accsess database som vi skal bruke som en progresjonsplan i forbindelse med møtevirksomhet utover sommeren. Er det mulig å få denne accsessdatabasen til å fungere på en nettside? Slik at folk kan gå inn på denne siden, fylle ut nødvendig informasjon og sende det slik at det lagres i databasen? Målet er at andre i dette styret skal kunne logge seg inn for å kunne se hva andre har gjort og hva de skal gjøre selv til neste møte!

Håper dere skjønner hva jeg mener!

Petvet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Heisann, takk for svar - dette ser tungvindt ut og jeg tror også åat det hadde vært enklere å gjøre det på annen måte, men så er det lagt ned ganske mye jobb i å lage denne databasen og all informasjonen er allerede lagt inn så

det hadde vært greitt å få det til også.. ;) Takk for tips, skal se litt i den andre tråden og se om jeg skjønner noe.. :whistle:

Lenke til kommentar

Du kan eksportere databasen til en annen egnet database. Da beholder du all data i basen.

Hvis det er nok er det jo trivielt, men noe av pointet her var vel at databasen også inneholder gui/applikasjon som helst skal «konverteres» automatisk til websider.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...