Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med å ha en FF? Da tenker jeg på følelser, ulemper, hvordan dere avtaler osv.

 

jeg hadde 2 stykker, greia er at hvis du selv ikke legger noe følelesmessig i det, så skal det mer til for at hun gjør det også. Gjør klart tidlig at dine intensjoner bare er å ha det gøy.

 

Ser forsåvidt ingen ulemper i det. Utenom at du må bruke gummi (NEDTUR)

 

Avtalene foregikk bare ved å sende SMS egentlig. Si hun var hjemme, og jeg kom etter jeg var på byen. Nå kan det godt være at jeg var heldig med damene, for noen er sikkert litt annerledes når det gjelder å avtale sånt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hovedsaklig positivt for min del.

det følelsesmessige avtales på forhånd slik at dere unngår fremtidig komplikasjoner, selv om accidents do happen ....

positivt med FF er jo det at du IKKE trenger å bruke kondom.

bare for den andre partneren å teste seg hvis h*n har ubeskyttet sex med noen andre.

Lenke til kommentar

Det har sine fordeler og ulemper. Fordelene er vel tydelige nok. Problemet er at det alltid (i mine tilfeller vertfall) er en tapende part ved et endt FF-forhold. Samtidig er FF eneste alternativet om man ikke har kjæreste. One-nights syns jeg er dårlig og kjedelig (og stress), men finnes andre liker dette.

 

Ha alltid retningslinjer på "forholdet".

Lenke til kommentar

Fuck friends for meg har både vært en JA ting og en NEI ting. Nei tingen var at etter at jeg og min forrige kjæreste ble sammen, ville hun ikke lenger drive forholdet. Jeg tok tipset og var rimelig sikeker på at hun heller ville være pulle venn enn kjæreste. Det takket jeg rett og slett nei til fordi det var for mange føleser med i bildet og jeg klarte ikke tanken. Noe som førte til at jeg brøtt kontakten.

 

Men ellers, tanken på å ikke binde seg har slått meg flere ganger. Man finner en pulbar kjærring, ikke alltid man vil slå seg sammen da. Jeg ser heller ikke greien i kjærester i en så ung alder, det vil jo aldri bli noe ut av det, det andre er at jeg også er en veldig følsomperson, kjærlighetssorg er noe dritt, men alle må gjennom det. Så lenge man er klar over følelser for pulle vennnen så ser jeg ikke noen ulemper.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vanskelig å si. Ser det er en del som har den geinale løsningen: "bli enig om å ikke legge følesler i det:P"

 

Funker fint for meg(gutt), men har opplevd at jenter har vanskelig for å ikke bli følelsesmessig involvert. Tror det må være noe bioligsk.

Er det en person du liker og bryr deg om som venn, men som du ikke vil bli sammen med. Ikke gjør personen til en fuckfriend.

 

En regel du må holde når det kommer til fuckfriends er: Hold deg lant unna venner. Det er ikke vits i å risikere ett vennskap for litt sex!!

Lenke til kommentar

Funker fint for meg(gutt), men har opplevd at jenter har vanskelig for å ikke bli følelsesmessig involvert. Tror det må være noe bioligsk.

Er det en person du liker og bryr deg om som venn, men som du ikke vil bli sammen med. Ikke gjør personen til en fuckfriend.

 

En regel du må holde når det kommer til fuckfriends er: Hold deg lant unna venner. Det er ikke vits i å risikere ett vennskap for litt sex!!

Det hender da virkelig at gutter også blir følelsesmessig involvert. Dog er det mange som blander lyst og forelskelse og ser på det som nesten likt.

 

Den ene regelen du har om FF, er ikke noen relevant regel. Det er mye tryggere å være med en du er glad i og er trygg på enn å innlede et nytt forhold med en "ukjent", som du forsåvidt etterhvert blir venn med fordi dere er blitt enige om å møtes for å ha sex.

 

De reglene som burde gjeldt ethvert slikt forhold, er:

- Ikke ha sex med en du har følelser for, men som ikke har følelser for deg.

- Ikke ha sex med en du ikke har følelser for, men som har følelser for deg.

 

Kommunikasjon og ærlighet er viktig. Skulle man falle for den andre parten, så bør man si ifra. Er det gjensidig, hey, good for you, er det ikke, stop going there.

Lenke til kommentar

Pulevenner funker helt fint, så lenge de to partene ikke har følelser for hverandre. Vurderte å spørre eksen min, men diskuterte det med en venninne først. Gjorde det ikke fordi hun ytret at hun ikke tror han ville klare å holde følelser utenom. Så man kan gjerne høre med venner o.l., slik at du vet litt mer om hvordan vedkommende vi reagere på det! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...