MartinF Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har Hønefoss bare negere i troppen? Pluss Lafton da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Herlig kamp og fantastisk stemning i Kjernen! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Du kom inn altså? Morsom stemning. Billett på familietribunen, men hadde god oversikt over Kjernen. Det så deilig mektig ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det var noe av det enklere jeg har gjort. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kunge. Du er ikke interessert i å dele hemmeligheten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Tviler på at det går for andre tbh. Må kjenne litt folk osv. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 En bra kamp! Herlig å se Henriksen spille så bra, syns virkelig han har tatt sin plass på laget i år. Winsnes spilte en bra kamp, men savner fortsatt mer fart i leddet der... Winsnes blir avkledd i kamper der motstanderen spiller med høy tempo. Viking borte neste kamp burde være grei skurring, de har underprestert og er ujevne og tror at RBK tar en 2-1 seier borte neste kamp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Fantastisk stemning på tribunen i dag. DJ Trodde ikke vi fikk sett kampen, men den gang ei. Vi er lure Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 fantastisk stemning i Kjernen! Nei Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Svært utfyllende argument der Danne. Men forklar litt nærmere for morro skyld? Det hørtes og så bra ut på tv hvertfall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 fantastisk stemning i Kjernen! Nei Det er fordi du aldri blir fornøyd. Det var mye bedre stemning nå enn jeg har opplevd før på Lerkendal, så jeg klager ikke. Jeg vet du vil at alle skal synge og hoppe, men det skjer ikke i Norge. Det er ikke mange som er like gira som oss. Ellers burde du tenkt på å skrike anderledes/ikke wrecka stemmen din, for flere lo av deg da du skrek i steden for å synge og hoppe. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Tja, forklaringen blir vel rett og slett at jeg ikke synes det var fantastisk. Jeg sto riktignok lenger ute på siden enn vanlig for å piske opp, men likevel var det mange som sto med armene i kors og holdt kjeft. Jeg opplevde også at enkelte satt seg ned. For meg innebærer fantastisk stemning at alle synger og bidrar, noe som ikke ble gjort i dag. TV'en kan man for øvrig sjelden bruke til å bedømme lyd pga mikkinga til tv2. Edit: Dj, jeg hoppa på alt som kan kalles hoppesanger så det kan du bra drite i Og btw så sang jeg hele tiden, men brukte "pausene" mellom til å piske opp. Og jeg hadde ikke trengt å ødelegge stemmen min hvis flere på forsangerfeltet vårt hadde pisket opp. Og jeg blir ikke fornøyd før alle som står på et supporterfelt hvor man skal synge, hoppe, flagge, gjør dette. Og slik det virka for meg var de som lo folk som sto rundt oss, altså kompiser. Endret 18. mai 2010 av Danne91 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg pisket opp jeg og, men stod vel med ryggen til deg flere ganger så du så det vel ikke. Jeg sa ikke at du ikke hoppet og sang, for det vet jeg du gjorde og det gjør du alltid. Skal sant sies at flere av de som satt seg som du klagde på var fjortisjenter som hadde forvillet seg inn på feil tribune og en klynge mooibois. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg tror faktisk ikke de hadde forvillet seg innpå øø ved en feil. Det finnes nemlig mange som enten står der fordi det er billig eller fordi de rett og slett vil oppleve stemningen, uten å bidra selv selvfølgelig. Da har man ikke en dritt på en supportertribune å gjøre. Det samme gjelder forøvrig folk som klager på flagg, skal man analysere kampen får man gå på en annen tribune. Endret 18. mai 2010 av Danne91 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Var vel mot Lillestrøm en gjeng 13 årige jenter stod på ØØ og ropte "jævla taper" av full hals. Mer trist enn komisk dog. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Trist. De jentene Danne og jeg kjefta på stod og sang sånn halvveis resten av kampen i alle fall. Høhø Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hadde selv ikke stemme etter kampen. Dog vil jeg gi creds til Danne som hylet til det fråtset ut av kjeften på han. Gøy med alle mooibooisa som sto bak oss med hendene i kors, og klagde på flaggene og bannerene vi hadde opp. "Fjern de jævla flagga, vi ser ikke noe" Forbanna fjomper altså, satte seg ned, og sang ikke et kvakk eller. Ellers var stemningen noe av det bedre jeg har hørt på lerkendal iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå