Gå til innhold

Hjelp til valg av tredemølle

Anbefalte innlegg

Eg håper nokon med litt peiling kan hjelpe meg litt her! :)

Sidan oktober i fjor har kroppen min forfalle veldig. Eg har gått mykje opp i vekt og gått fra å vere veldig hyperaktiv og full av energi til å berre sete på rumpa og vere lat..

Dette på grunn av mykje negativt som har skjedd i det siste, deriblant at eg nyleg har mista mor mi til kreft.

Eg har no gått så lei av å vere sopass "rund" at eg ikkje vil godta dette lenger. Difor skal eg gå til innkjøp av ei tredemølle for å komme meg i form att.

Folk har sagt til meg at eg bør heller byrje på treningssenter, jogge ute osv. Problemet mitt her er at eg hatar det over alt på jord! Om eg må jogge ute så tek eg ikkje skikkeleg i og blir sliten, fordi eg ikkje vil at folk skal sjå meg osv. Jada, veit dette høyrest rart ut, men ein får jo ikkje jogge i fred her i Trondheim! Det er folk absolutt alle plassar du prøver å gå.. huff.

I leiligheita eg bur i så har vi eit ekstra rom der vi har styrketreningsutstyr (vekter og benk) så å betale 4-500kr i månaden for å springe på ei tredemølle på eit treningsstudio ser eg på som sløsing når eg veit eg ikkje gir meir enn 30% med folk rundt meg.

Så til spørsmålet mitt:

Er det nokon som veit om ein stad eg får kjøpt ei skikkeleg tredemølle? Eg har sett litt på Sportmaster sine, men veit ærleg talt ikkje kva det er eg skal sjå etter. Makspris kan ikkje overstige 15 000..

Nokon som har litt peiling og har lyst å hjelpe til? :)

Takkar for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint at du har lyst til å prøve!

Det ligger mange pent brukte på finn.no, til en rimelig penge.

Du sier at du bor i Trondheim. Her i byen har vi jo skog på hver side av byen. Bymarka og Estenstadmarka. Om du jogger der på kveldstid er det ikke så mange der. Der er det heller ingen som bryr seg om jogge-folk. I tillegg til det, er det jo mer praktisk å jogge i skog (variert terreng, mykere underlag (man ødelegger seg selv om man jogger på asfalt hele tiden)).

Til sist vil jeg ønske deg lykke til, håper du kommer deg. :)

Endret av Fradrik
Lenke til kommentar

Det kommer ann på så meget når man skal anbefale en mølle, men jeg har denne:

http://sportsmaster.no/tredemolle-319-1-p.htm

og er kjempefornøyd.

Nå er jeg en viderekommende løper, og trenger hastigheten denne tilbyr, samt størrelsen på båndet, og da må man opp i denne prisen - som også er innenfor det du nevner.

Tusen takk for svar!

Har faktisk sett ein del på denne, men har vore usikker på om den var verdt pengane :p

Når eg først har fått kjøpt meg ei tredemølle så vil den bli brukt ganske mykje og då vil eg ha ei skikkeleg ei frå starten av. :)

Det at den kan slåast saman er jo eit stort pluss då det ofte er vanskeleg å få plass til treningsutstyr i små leiligheiter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...