Axxxy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei Jeg lurer på en ting. jeg og en kompis holder på med å lage noen maps til Call of Duty med ett program som heter CoD Radiant. Og vi sammarebeider med mappene. Men det passer ikke altid at jeg eller han kan komme til hverandre og det blir litt vanskelig å lage ting "sammen". så jeg lurer på. Finnes det programmer som kan linke datamaskinene våres sammen, slik at vist begge er inne på det samme programmet (CoD Radiant, eller noen andre redigeringsprogrammer, slik at vi kunne brukt den samme teknikken) og begge har lastet inn den samme filen, om det da går an at begge kan redigere på samme fil, slik at alle ting han forandrer på blir oppdatert hos meg, og motsatt. ?? Litt komplisert Axxxy Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Nei, kun et program kan bruke en fil av gangen. Dere kan bruke dropbox for å dele filene mellom hverandre, men ikke i real-time. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 okay, men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå