gingerviking Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 For noen måneder siden kjøpte jeg meg en hp probook 6545b. Den kom med vista, men jeg innstallerte windows 7 ultimate 32bit på den på en annen partisjon. Alt gikk fint helt til pc frøs når jeg dro ut laderen. Det skjedde bare hvis jeg startet windows 7 med lader. Nå har problemet utviklet seg og blitt verre. Pcen fryser etter ca ti sekunder etter at jeg slår på maskinen etter hvilemodus eller dvalemodus. Noen forslag om hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Høres ut som et driver problem, kunne ikke se noen dvalemodus fix i bios, men det var nevnt i driver oppdatering. Prøv å oppdater eller bare reinstaller drivere som ikke er nyere enn dem du har! Start med "Essential System Updates for Microsoft Windows 7", og "HP Power Assistant". Les igjennom Enhancements og Fixes, i forskjellige drivere! Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Skal prøve dette Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Dette hjalp ikke! Vurderer ny clean installasjon av windows 7. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Dette hjalp ikke! Vurderer ny clean installasjon av windows 7. Kanskje Win7 krever en nyere BIOS-versjon enn den du nå har? Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Dette hjalp ikke! Vurderer ny clean installasjon av windows 7. Kanskje Win7 krever en nyere BIOS-versjon enn den du nå har? Har gjort dette også. Hjalp heller ikke å installere det på nytt heller. Eneste som løser problemet midlertidig er å starte maskinen uten lader. Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) I det siste har pcen min begynt å fryse helt uvilkårlig. Kan dette ha noe med at OSet ikke kjører på primærpartisjonen? Endret 19. januar 2011 av gingerviking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå