Gjest Noe_Bekymret Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Heisann, Jeg har den siste måneden begynt å få små kutt på tuppen av forhuden. Dette blir ubehagelig ved sex og onanering når forhuden dras tilbake og kuttene "strammes". Har tenkt til å dra til legen på Mandag for å få det sjekket ut, men tenkte jeg skulle spørre her i forkant om noen visste hva som kanskje kan forårsake dette? Det virker som om det går noe i bølger, noen ganger er det bare ett kutt, noen ganger flere, og noen ganger ingen.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Små kutt? Som i at det er kuttet opp, eller er det 'rifter', som i at det har blitt revet opp, og derfor kommer det sår? Kan være du har trang forhud, og det derfor 'strekkes' om du strammer den, og derfor blir det små sår? Lenke til kommentar
Gjest Noe_Bekymret Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ja, det er små kutt. Kan godt tenkes det er rifter, men har ikke vært i noen situasjon der det kunne ha skjedd... Tror ikke det er snakk om trang forhud da dette ikke har vært noe problem før, og jeg ikke har vokst noe særlig i det siste (er 20). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg