Golden90 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 I 2005 kom Euroboys ut med skiva Soft Focus. Fra og med den dagen jeg kjøpte plata og fortsatt idag står denne som en av de største favorittene i platesamlinga mi (kanskje som å banne i kirken for hardcore Kåre & The Cavemen fans ) Faktum er at jeg elsker denne plata så høyt at jeg prøver etter beste evne å finne musikk som ligger i det samme sjangerlandskapet. Hvis noen kan hjelpe meg å finne slik avslappende "feel good" musikk med hint av sommer er jeg utrolig takknemlig All musikk av Beach Boys og generelt musikken knyttet til Wilson brødrene har jeg allerede skummet igjennom. Ellers åpen for alle forslag. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Turboneger har vel noen sanger av samme sort? Eller er det stor forskjell mellom når Knut spiller i Turboneger og Euroboys? Lenke til kommentar
Golden90 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg vil si at det er relativt stor forskjell på spillestilen. Nå skal det sies at Soft Focus plata bryter litt med Euroboys mønsteret også da. Lit mer feinschmecker musikk sammenlignet med Turbo Sjekk det ut på spotify om du ikke har vært borti dem før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå