Bloodaxxe Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Hei, er det noen her som vet om en bra sommerfrakk? noe som er veldig tynt og helst så langt som mulig, har sett litt rundt men ikke funnet noe som helst... Eneste jeg har sett var den Samuel hadde i sesong 4 av heroes... om noen vet om noe som kanskje ligner eller iallefall er tynt og godt stoff, så hadde jeg vært veldig takknemlig for et svar =) Endret 15. mai 2010 av Bloodaxxe Lenke til kommentar
Bloodaxxe Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Her er enda ett bilde som viser litt bedre =) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg tror han svetta ihjel når han spilte inn den scenen der, i ørkenen... med palmer i bakgrunnen. Det er da ingen som bruker frakk om sommeren. Annet enn når det regner. Ordet "sommerfrakk" anser jeg som en stor selvmotsigelse. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det kan bli jævlig kaldt i ørkenen utover kvelden og om natten da. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er en trenchcoat Tror kanskje det kan bli litt varmt å gå med til vanlig midt på sommeren. Jeg skal kun bruke min som regnfrakk og om gradstokken kryper litt nedover på kveldstid enkelte dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå