a3turbo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 nettop kjøpt meg denne routeren og prøvde å installere den i dag. den stasjonære pc'en får ikke kontakt med den i hele tatt, hverken via installasjons cd'en eller på adressen dens som er http://192.168.0.1/ trodde det var noe galt med routeren, så hadde tenkt å levere den tilbake.. men så prøvde jeg å koble den til laptopen, og da funka det, mend et funker fortsatt ikke på den stasjonære.. har oppdatert bios og ethernet driver, men funker fortsatt ikke.. noen som kan hjelpe? får opp denne feilmeldingen når jeg prøver å installere med medfølgende cd.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kan du bruke den via en Lan kabel? I såfall tipper jeg det er noen innstillinger som er feil. SSID / Passord? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva med å prøve kabelen som går inn til routern inn i den stasjonærere? Den rett fra leverandør. Koble rundt routeren. Lenke til kommentar
a3turbo Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Kan du bruke den via en Lan kabel? I såfall tipper jeg det er noen innstillinger som er feil. SSID / Passord? koblet nettverkskabel fra den stasjonære til routeren, det er da jeg får den feilmeldingen... Hva med å prøve kabelen som går inn til routern inn i den stasjonærere? Den rett fra leverandør. Koble rundt routeren. da er jo poenget med router borte kjøpte router fordi jeg har flere datamskiner i huset Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Prøv å legg inn chipset_driver til hovedkortet ditt. Ser du nettverkskortet i enhetsbehandling på kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kan du bruke den via en Lan kabel? I såfall tipper jeg det er noen innstillinger som er feil. SSID / Passord? koblet nettverkskabel fra den stasjonære til routeren, det er da jeg får den feilmeldingen... Hva med å prøve kabelen som går inn til routern inn i den stasjonærere? Den rett fra leverandør. Koble rundt routeren. da er jo poenget med router borte kjøpte router fordi jeg har flere datamskiner i huset Tenkte det som en en måte å feilsøke på. Om det er nettverkskortet på pcen eller om det er routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå