Gjest gjest Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Heisann. Jeg kan starte med å sette dere litt inn i situasjonen jeg befinner meg i, så dere skjønner hva jeg prater om senere i innlegget. I starten av april var jeg (som mange andre) på TG. Her satt jeg på rad med noen kjente, og noen ukjene mennesker. Da jeg kom hjem, addet jeg en del av de på facebook, bare for egentlig å ha gjort det. Et par dager senere, prater jeg helt tilfeldig med den ene jenta på facebook chatten, på grunn av en video hun la ut. Vi ble derfor sittende å chatte litt, og gikk etterhvert over på msn (unyttig info much). Anyways. Vi har etter dette pratet på msn hver eneste dag, i noe varierende grad selvfølgelig. Etter omlag 2 uker med mye prating på msn hadde vi en så god tone, og viste så mye om hverandre, at vi bestemte oss for å møtes - da vi følte det mest naturlige ville være å kunne utvikle et ordentlig vennskap, ikke kun basert på cahtting. Jeg tok derfor turen ned til byen der hun bor - og var der en dag. Denne dagen var en kjempefin dag, og begge følte de fikk mye igjen for det. Ikke noe fysisk kontakt eller følelser inn i bildet på det førstet møtet vårt - men vi ble rett og slett enda litt bedre kjent. Etter det første møtet pratet vi fremdeles veldig mye sammen, men vi begge merker at msn/sms blir kjedelig i lengden. Vi besteme oss (rettere sagt, jeg tok initiativet) til å møtes atter en gang. Dette møtet ble derfor 2 uker etter det første møtet. Hun tok turen til meg. Denne dagen var også veldig vellykket - men nå ble det også fysisk kontakt involvert. Ganske heftig klining/berøring for å spesifisere. Det skjedde dog ikke før ganske snet på dagen, og hadde vi hatt bedre tid (måtte rekke buss), kunne det fort ha skjedd mer - da begge var såpass gira. Etter det siste møtet, pratet vi en del om hva som hadde skjedd - og hva som egentlig er mellom oss. Vi ble vel enige om at det var noe følelser der, og at vi burde treffes igjen for å ta det videre, og for å se hvordan ting utvikler seg. Vi har også så vidt vært inne på temaet om hvordan vi tenker det mht. et forhold - og eventuel fremtid. Selv sa jeg til hun at om det fortsetter slik det har gjort nå, ville ikke jeg hatt noe imot å utvikle et forhold, dersom anledningen byr seg. Hun sa hun likte tanken på et "internt" forhold, der vi ikke gjør noe særlig ut av det - men at vi jevnlig er sammen, og har et fysisk forhold - i tilleg til den utrolige dialogen vi har idag. Anyways. Etterhvert som dagene går fra forrige gang vi møttes, føler jeg at hun blir mindre og mindre intressert for hver dag som går. Det har selvfølgelig mye med å gjøre at det intrykket vi satt igjen med etter den "fysiske økten" vi hadde på lørdag, blir svakere for hver dag som går - og derfor blir det ikke like mange tanker rundt det. Hun sa selv at hun ønsker å prate mindre (dette forstår jeg, og har selv tenkt tanken - da det er kjedelig å gå "lei" hverandre, fordi det blir formye tomprat på msn). Grunnen hennes var ikke det at hun var redd for å gå lei av å prate med meg på msn, men fordi hun ikke ønsket å føle et savn ovenfor meg. Hun synes det er/var så kjedelig å savne meg, og for å unngå dette ville hun prøve å prate litt mindre. Selv har jeg et helt annet syn på savn, og mener at det å savne noen er positivt (så lenge man vet at man vil få "tilfredsstilt" savnet). Uansett, det som gjør meg forvirret er at hun i kort tid etter vi møttes sist gang (som forøvrig var forrige lørdag) ga stort utrykk for at hun savnet å være med meg, å kunne ta på meg, se på meg og snakke med meg. Altså, at hun rett og slett savnet mitt nærvær. Hun ga også mye kraftigere utrykk for at hun hadde følelser, og ønsket å ta ting ett steg videre. Men nå de siste dagene har dette daffet veldig av, og hun gir lite utrykk for at hun savner meg, ønsker å være noe særlig med meg, eller noe i den dur. Hun sender fortsatt meldinger, prater fortsatt med meg osv - men hun har en ganske annerledes væremåte nå, enn det hun hadde de første dagene etter møtet. Det jeg lurer på er.. starter hun å bli uintressert - eller er det bare det at det går lenger tid siden vi sist møttes, som gjør at hun tenker mindre over det? Dersom det tar for lang tid (type neste lørdag) før vi møtes igjen, vil det kunne ødelegge mye? Er hun fremdeles intressert, eller hva er greia her? Jeg tenker jo at følelser ikke forsvinner over natta, så for meg er det litt vanskelig å tro. Det er maange smådetaljer jeg ikke har fått med her, som gjør dette så mye mer komplisert enn hva det ser ut som. Blandt annet at hun på grunn av tidligere erfaringer/hendelser i livet er 'redd' for forhold, og redd for å knytte seg til folk i fare for å bli såret. Anyways, hvis noen klarer å tolke det her (selv om det kanskje ikke er så mye å tolke), og komme med noen tanker selv - så hadde jeg satt pris på det Forresten, hun er 16, jeg er 17. (1993/1992) Beste hilsner, aktiv diskusjon.no bruker, som nå poster som gjest. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei, Høres ut som en klassisk eksempel på at hun er usikker på seg selv. Hun ønsker nok at du tar mer kontroll og viser at du er til å stole på og at du bryr deg. Du tenker for mye, det kan jeg si med en gang. Jo mer du tenker jo mer komplekst og vanskelig blir det. Slutt og tenk, og gjør det du føler er riktig. Ikke push for mye dog, da trekker hun seg garantert vekk - noe som kanskje er grunnen til at du føler hun gjør nettopp det. Spør henne rett ut om hva hun tenker, og lytt på henne istedenfor å si så mye selv. Utrolig hva man får ut av god kommunikasjon 1 Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Takk for svar! Jeg har spurt henne rett ut hva hun føler, og hun har sagt at hun mener jeg er en veldig snill, omtenktsom, kjekk, søt, sjarmerende, digg og koselig fyr - og at hun føler seg 'trygg' når hun er med meg. Så jeg vet jo egentlig hva hun føler, men de siste dagene har jeg startet å tvile litt. On the other hand, har hun også sagt at hun er veldig usikker på hva hun egentlig vil, med tanke på hennes tidligere erfaringer med forhold, og det med at hun er redd for å knytte seg for sterkt til en person. Dette vet jeg grunnen til, og har full forståelse for at hun føler det slik (det har jeg også sagt til hun). Hun har også fler ganger sagt at jeg er en utrolig god lytter, og kommunikasjonen mellom oss er svært god - det er ingen andre personer jeg noen gang har klart å snakke så åpent med. Det går begge veier. Jeg tror jeg tenker for mye ja - men det er en ganske ny situasjon for meg å få slike følelser for en jente - jeg tror aldri jeg har følt det slik før, så jeg er er veldig redd for å fucke ting opp nå som jeg er så nære å faktisk kunne utvikle et forhold. Jeg har fler ganger tenkt at jeg heller bare bør "gi litt faen", og ikke tenke noe særlig over det. Heller bare ta initiativ til å møtes igjen snart. Hun er bortreist denne helgen, så må bli neste helg. Det kan være at jeg har snakket litt vel mye om ting, og at hun derfor trekker seg litt unna. Jeg får vel bare gi hun litt mer tid, og se hvordan ting utvikler seg etter vi har møttes noen ganger til. Forresten, jeg klarte å feilposte dette under seksualitet. Skal selvfølgelig egentlig være i "Samliv og Relasjoner"-forumet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Forresten, jeg klarte å feilposte dette under seksualitet. Skal selvfølgelig egentlig være i "Samliv og Relasjoner"-forumet. I has fixed it! Dette innlegget skal som vanlig ikke kommenteres. Er du uenig, tar du kontakt med meg via en privat melding eller rapporterer posten for å sette en ny veileder/moderator på saken. Med vennlig hilsen, Runar Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noen fler som har innspill? Alle innspill blir tatt godt imot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå