Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte Vacant, Strike og Carnival. Trailer Park var ikke så værst den heller, men Fuel var forferdelig. Banen er alt for stor og det øde område til venstre i mappen er helt meningsløs. Ingen går der, og området blir bare brukt til boosting etc. I tillegg er alle husene og gjemmestedene et drømmescenario for campere samt OMA whores.

Jeg bare quickscopa med en på FUEL. Var veldig bra å ha SnD på.

Lenke til kommentar

Enig med Zebra. Det området med ørken er laget for boostere. Det ene bygget der ute har eget boosterrom. I tillegg har de laget en glitchy stein som du kan komme deg inn i. Moro når to boostere har kommet seg inn i den. Fuel er ikke annet enn useless.

Lenke til kommentar

Enig med Zebra. Det området med ørken er laget for boostere. Det ene bygget der ute har eget boosterrom. I tillegg har de laget en glitchy stein som du kan komme deg inn i. Moro når to boostere har kommet seg inn i den. Fuel er ikke annet enn useless.

Blir altså bare litt vanskeligere for oss booster-huntere da? Jeg HÅPER det blir flere boostere! :!: Jeg elsker og stoppe dem et kill fra nuke! :D (Start trolling)

Lenke til kommentar

Blir altså bare litt vanskeligere for oss booster-huntere da? Jeg HÅPER det blir flere boostere! :!: Jeg elsker og stoppe dem et kill fra nuke! :D (Start trolling)

Så bruk sit-trep. Eller hva den nå heter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-QjT4b9

Gleder meg. Eneste sure er at det er alltid noen venner under 18 som ikke har kort eller får låne foreldra sitt, så de sitter der uten noen av packene. Jævlig moro å spille da ja. Samme steingamle mapsa

Lenke til kommentar

Gleder meg. Eneste sure er at det er alltid noen venner under 18 som ikke har kort eller får låne foreldra sitt, så de sitter der uten noen av packene. Jævlig moro å spille da ja. Samme steingamle mapsa

Dei kan gå innpå din PSN og laste ned derfra ;)

Den måten brukar eg :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Liker desverre ikke konsoll, og kommer derfor aldri ha en :) Så er PC her :) Og det er det verre med, den sjekker om alle har det, og gir beskjed at de mappene ikke kan spilles

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...