Dellers Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 220 kr? WTH, koster den ikke bare rundt 100? Det er to pakker vettu 220 til sammen for begge Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Anbefaler å ikke kjøpe pakkene. en kompis gjorde det, og hater mapsene. Jeg spilte dem, og liker dem ikke. Men selvsagt, har du penger som du like gjerne kan kaste i peisen, så go a head. Jeg takker heller ikke nei til dem, hvis jeg FÅR dem. Hehe! spiller BFBC2 om dagene, og vil ikke trolle! Gleder meg til Black Ops da! Har ventet lenge på noe knall fra CoD igjen. Spiller kun CoD4 hvis jeg er innom CoD serien egentlig. MW2 ble jeg lei av midt i 2 prestige eller noe. Pga perks utnyttelsen. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skal nok skaffe meg map-packen, men det er bare pga Vacant. <3 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 220 kr? WTH, koster den ikke bare rundt 100? Det er to pakker vettu 220 til sammen for begge *pirke pirke* de koster 214 kr tilsammen *pirke pirke* Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Selvfølgelig handler alt om penger, det er markedskreftene som rår og ingen som driver veldedighet, heller ingen som tvinger deg til å kjøpe mapsa. Hadde ikke spillutviklere hatt inntekter hadde du ikke fått noe spill i det hele tatt, så enkelt er det. Blir som å klage over at Coca Cola company hele tiden kommer med nye varianter av leskedrikker for å prøve å selge mer. Det blir ikke det samme nei.. De fjernet dedicatede servere for å erstatte de med IWnet. Dette fungerer kjempe dårlig, noe de nekter å se. De vil bare ha IWnet uansett hvor dårlig det er og uansett hvor dårlig spilleopplevelse du får, bare de kan presse enda mer penger ut av det. De har allerede solgt nok til å kjøpe seg en villa hver og leve resten av livet i et paradis..(det hadde de vel iløpet av de første dagene etter release også) Hadde de hatt dedikerte servere kunne også folk lagd mods = mer variert spill = folk går ikke så fort lei det = bedre rykte. siden det er andre som lager moddene og ikke utviklerne blir det også mindre jobb for dem. Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva er det du babler om? Hva har dedicated servers med map pack å gjøre? Som sagt INGEN som tvinger deg til å betale for map packs du ikke vil ha, det er faktisk valgfritt. Og hva har det med saken å gjøre om de kunne kjøpt seg en villa og levd livets glade dager? Du må bli voksen å skjønne hvordan økonomi fungerer, du vil dessverre oppdage at ingenting er gratis, at mye vil har mer, og at det faktisk krever overskudd og god økonomi for å drive et selskap som vil videreutvikle og ekspandere. Hvor mange Call of Duty spill tror du ville blitt utgitt hvis ingen tjente penger på det? Og for å være helt seriøs, hva er 100,- for en map pack å sutre over?? Har man internett, Xbox 360 og XBL tilgang så har man ingen grunn til å sutre over 100,- Lenke til kommentar
sib Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hva er det du babler om? Hva har dedicated servers med map pack å gjøre? Som sagt INGEN som tvinger deg til å betale for map packs du ikke vil ha, det er faktisk valgfritt. Og hva har det med saken å gjøre om de kunne kjøpt seg en villa og levd livets glade dager? Du må bli voksen å skjønne hvordan økonomi fungerer, du vil dessverre oppdage at ingenting er gratis, at mye vil har mer, og at det faktisk krever overskudd og god økonomi for å drive et selskap som vil videreutvikle og ekspandere. Hvor mange Call of Duty spill tror du ville blitt utgitt hvis ingen tjente penger på det? Og for å være helt seriøs, hva er 100,- for en map pack å sutre over?? Har man internett, Xbox 360 og XBL tilgang så har man ingen grunn til å sutre over 100,- Konsollgamer og fanboyism detected. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Eventuelt oppegående nok til å skjønne at alt handler om penger. Sier seg selv at de vil ta penger for et produkt som er laget av folk de lønner for jobben de gjør. Endret 12. juni 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Eventuelt oppegående nok til å skjønne at alt handler om penger. Sier seg selv at de vil ta penger for et produkt som er laget av folk de lønner for jobben de gjør. Ser tankegangen din. Men som forbrukere er det svært mange som mener Activision/IW smir litt for mye mens jernet er varmt. De kunne godt ha gitt ut map packs gratis uten å lide økonomisk, noe et så uferdig spill som MW2 kunne hatt godt av. Men istedet tenker de profitt istedet for kvalitet. Men ting fungerer slik du sier, det er ingen tvil om det. Bare synd at alt har blitt for kommerst. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvem snakker om å lide økonomisk? Activision er som de fleste andre selskap et AS. AS'er vil alltid maksimere resultatet sitt for å blidgjøre aksjonærene/styret. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva er det du babler om? Hva har dedicated servers med map pack å gjøre? Som sagt INGEN som tvinger deg til å betale for map packs du ikke vil ha, det er faktisk valgfritt. Og hva har det med saken å gjøre om de kunne kjøpt seg en villa og levd livets glade dager? Du må bli voksen å skjønne hvordan økonomi fungerer, du vil dessverre oppdage at ingenting er gratis, at mye vil har mer, og at det faktisk krever overskudd og god økonomi for å drive et selskap som vil videreutvikle og ekspandere. Hvor mange Call of Duty spill tror du ville blitt utgitt hvis ingen tjente penger på det? Og for å være helt seriøs, hva er 100,- for en map pack å sutre over?? Har man internett, Xbox 360 og XBL tilgang så har man ingen grunn til å sutre over 100,- Så skal jeg si en gang til det jeg begynte med... Det jeg sier er at jeg er LEI av hvordan Activision og IW skal presse så mye penger som overhodet mulig ut av kundene sine. Jeg er LEI av hvor mye penger har og si, og at uansett hvor mye man har, skal man alltid ha MER! Grunnen til at jeg nevnte dette med dedicerte servere er at IW har byttet ut et godt funkende system med et system som suger. Den eneste grunnen til at de gjorde dette var at de kan ta betalt for tilleggs pakker slik som nå. De sier at det er pga. det skal være lettere for nybegynnere, men jeg tviler på at det er det som ligger bak. Selvfølgelig skal de selge. Selvfølgelig skal de prøve å selge mer, men det er bare hvordan dette gjøres. Det finnes en grense for hvor mye en skal tyne ut av kundene sine. De ikke bryr seg noe om hvordan spilleopplevelse brukerene får, men bare hvor mye de selger og at de kan tjene halvparten på nytt igjen etter å ha sluppet noen map-packs. Jeg kjønner at det er slik økonomi fungerer, men det eneste jeg sier er at jeg er LEI det! Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Anbefaler å ikke kjøpe pakkene. en kompis gjorde det, og hater mapsene. Jeg spilte dem, og liker dem ikke. Men selvsagt, har du penger som du like gjerne kan kaste i peisen, så go a head. Jeg takker heller ikke nei til dem, hvis jeg FÅR dem. Hehe! spiller BFBC2 om dagene, og vil ikke trolle! Gleder meg til Black Ops da! Har ventet lenge på noe knall fra CoD igjen. Spiller kun CoD4 hvis jeg er innom CoD serien egentlig. MW2 ble jeg lei av midt i 2 prestige eller noe. Pga perks utnyttelsen. Du kan altids slette mapsa fra HDD. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det noen som vet når den kommer til ps3 og pc?? En venn av meg har di. jeg fekk prøve carnival. DEN SUGET. VaR SÅ LITEN. Ingen gjemmeplasser. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 ny shipment bare litt større? Eller mer som rust? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Carnival liten? HVa i allverden er det du prater om. Den er stor. Trailer Park er vesentlig mye mindre og fuel er mye større. Carnival er den bedre av de tre nye. Lenke til kommentar
bas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det noen som vet når den kommer til ps3 og pc?? En venn av meg har di. jeg fekk prøve carnival. DEN SUGET. VaR SÅ LITEN. Ingen gjemmeplasser. Carnival er en av de større mapsa, dessuten kryr det (dessverre) med gjemmeplasser på alle de tre nye mapsa. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Den følest liten ut. Nesten hver plass du går så kommer du til det samme stedet. FUEL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Når kommer det til PS3/PC? Samme som sist, en måned etter? Altså 3. juli? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Når kommer det til PS3/PC? Samme som sist, en måned etter? Altså 3. juli? Får håpe det. Klarer ikke å vente men FUEL Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg likte Vacant, Strike og Carnival. Trailer Park var ikke så værst den heller, men Fuel var forferdelig. Banen er alt for stor og det øde område til venstre i mappen er helt meningsløs. Ingen går der, og området blir bare brukt til boosting etc. I tillegg er alle husene og gjemmestedene et drømmescenario for campere samt OMA whores. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå