Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir lei av hvordan activision skal tyne mest mulig penger ut av kunene sine, og vi må betale masse for de nye mapsa. Itilegg lar de seg bestikke av MS som betaler dem for å vente en måned får det samme slippes til ps3 og pc. ALT handler om penger! :(

Lenke til kommentar

Selvfølgelig handler alt om penger, det er markedskreftene som rår og ingen som driver veldedighet, heller ingen som tvinger deg til å kjøpe mapsa. Hadde ikke spillutviklere hatt inntekter hadde du ikke fått noe spill i det hele tatt, så enkelt er det.

Blir som å klage over at Coca Cola company hele tiden kommer med nye varianter av leskedrikker for å prøve å selge mer.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Jeg nekter plent å kjøpe disse pakkene før prisen roes ned. Jeg har INGENTING imot priser på spill, musikk, film eller liknende i utgangspunktet, men når to tilleggspakker koster 220 kroner, 2/3 av prisen til spillet (jeg snakker om PC), er det helt på trynet. 6 nye baner og 4 gamle for nesten fullpris. For fullpris får man single player, coop, 16 multiplayer baner, grafikkmotor, fysikkmotor, våpen, perks, gameplay. Det skal ingen matematiker til for å se at prisen ikke henger på greip...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...