Gå til innhold

Kamptråd - Brann vs Lillestrøm

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvertfall ikke i denne kampen. Var så og si enveiskjøring fra Brann. Sjansene gikk bare ikke inn, bortsett fra frisparket da. For en perle. For et press. Ah, deilig. 1 poeng har sjeldent smakt bedre!

Noen andre som irriterer seg grønn over Einarsson? Hva er kvalitetene hans? Kommentatorene sier alltid at han settes innpå fordi han har luftstyrke, men fyren er jo liten. Hjelper ikke være god på hodet om man ikke vinner duellene. Dessuten får han alltid gult kort. Selg selg.

Lenke til kommentar

Elendig avgjørelse av Magnusson ved å stå så langt til høyre i buret.

Litt rart at han gjorde det ja, men det stod mange Brann-spillere i muren foran keeperhjørnet som kunne flyttet seg om PVM evt valgte å skyte der.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Hehehe, 5 minutter tilleggstid :roll:

Ja? Flere ganger at de drøyet, pluss at Kippe lå nede i et par minutter. I tillegg var det fire bytter, og det legges til 30 sekunder pr. bytte. Ser ikke noe galt i det. :)

Mulig du har rett. Synes det var i overkant mye.

Lenke til kommentar

Elendig avgjørelse av Magnusson ved å stå så langt til høyre i buret.

Kan forstå at han gjorde det. Det stod mange Brann-spillere i muren foran keeperhjørnet som kunne flyttet seg om PVM evt valgte å skyte der.

Magnusson burde visst at PVM ikke er en hvem som helst - å prøve på noe "bingo" 5min på overtid tviler jeg sterkt på at han hadde gjort.

Lenke til kommentar

Det holder ikke, du skal ikke basere deg helt og holdent på din egen mur, at noen Brann spillere prøver å forstyrre er vanlig. Når det atpåtil er nesten løskrutt fra Petter Vaagan Moen så blir det enda mer åpenbart.

Enig med Herthugen. Hvilket lag er det du sympatiserer med...?

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

rart ingen av dere står i mål hvis dere er så forbanna gode. grunnen til at han står helt bortest er fordi det er komplett umulig å se noen ting gjennom en stor LSK mur i tillegg til brannspillere som blokker sikten hans. han har ikke mye valg.. eneste han kunne gjort var å ha færre folk i mur mot keeperhjørnet. men igjen, så dekker brannfolka der.

Lenke til kommentar

Det holder ikke, du skal ikke basere deg helt og holdent på din egen mur, at noen Brann spillere prøver å forstyrre er vanlig. Når det atpåtil er nesten løskrutt fra Petter Vaagan Moen så blir det enda mer åpenbart.

Enig med Herthugen. Hvilket lag er det du sympatiserer med...?

Brann :cool:

krs1: det var en dårlig avgjørelse av Magnusson, han kan umulig ikke ha sett noe som helst. Hadde han stått mer midt i målet hadde han iallefall hatt en fair mulighet til å ta ballen. Det hadde han ikke fra der han sto. PVM er kjent for sine frispark - derav navnet "Mjøsas Beckham". Hadde han skutt i keeperhjørnet kunne det likesågodt ha kommet en LSK fot i veien å klarert, så alt i alt en dårlig avgjørelse av ellers så bunnsolide Magnusson. At Magnusson i tillegg signaliserte sterkt hvor han hadde tenkt å plassere seg gjorde ikke situasjonen vanskeligere for PVM

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

rart ingen av dere står i mål hvis dere er så forbanna gode. grunnen til at han står helt bortest er fordi det er komplett umulig å se noen ting gjennom en stor LSK mur i tillegg til brannspillere som blokker sikten hans. han har ikke mye valg.. eneste han kunne gjort var å ha færre folk i mur mot keeperhjørnet. men igjen, så dekker brannfolka der.

Hehe. Nå er ikke jeg heller keeper, men hadde jeg hatt valget mellom disse to alternativene;

1. Plassere meg et sted hvor jeg ser inngangen av skuddet

2. Plassere meg et sted hvor jeg har noen som helst mulighet til å ta skuddet om PVM skulle bestemme seg for å skyte i mitt venstre hjørne

hadde valget vært enkelt. :)

Deilig følelse å ta poeng fem minutter på overtid forresten!

Lenke til kommentar

Haha, ja vi er jævla gode, jævla gode til å kommentere og kritisere. Vi, ihvertfall jeg, etterlater andre til å løpe rundt på det potetjordet de såkalt kaller en fotballbane, med såkalte fotballspillere. Vær så snill, skill mellom dette :)

Magnusson stoler blindt på muren sin, han stiller seg så langt til høyre inne i buret som det går an å gjøre. Da er det bare for Vaag'en å prikke den inn. Hadde han derimot stilt seg noe nærmere midt i målet, hadde han hatt en mye bedre forutsetning på å ta det skuddet.

Lenke til kommentar

hvis du rekker å reagere når du først ser ballen når den er over muren (som står på 5-6 meter) er du jævlig rask. og når du i tillegg står midt i målet skal du være temmelig god for å reagere og rekke fram til hjørnet.

er nok en grunn for at alle keepere der ute bruker mur og selv dekker "keeperhjørnet".

veldig enkelt for oss å si når vi ser alt ovenifra, men tror det ikke er like enkelt fra keeperens synspunkt.

må sies jeg er enig at han sto noglet for mye mot sin høyre. men tror ikke han kunne tatt noe særlig mer enn et skritt mot venstre før han ikke ser en døyt.

Lenke til kommentar

Problemet her var at han blottet seg helt, han stilte seg nesten borti stolperota på høyresiden. Dette registrerer selvsagt VPM og legger den i keeperens venstre hjørne. Skuddet var langt ifra hardt.

Legg merke til at jeg ikke sier han hadde tatt den eller ei, bare at han hadde hatt en bedre posisjon/ståsted hvis han hadde plassert seg mer mot venstre :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...