Latias Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) VS Tippeligaen 16-05-2010 Kl. 20:00 @ Brann Stadion Vises på: TV2 ---------------------------------------------------- 16. mai-kampene er alltid festfotball, og det kommer ikke til å være noen unntak denne sesongen heller. Ett lag rett over kvalikplassen tar i mot ett lag som ligger på medaljeplass. LSK har over dobbelt så mange poeng som Brann, og de kommer til å gjøre sitt beste for å øke forspranget. Lagene møttes også på 16. mai-kampen på Brann Stadion i 2005, hvor Bengt Sæternes scoret hat trick og bidro til at Lillestrøm ble nedsablet 6-2. Hjemmelaget vil håpe på noe av det samme den dag i dag, selv om det ikke ser så lyst ut for tiden. Fjorårets oppgjør mellom lagene endte med 3-1 seier til Brann på hjemmebane, mens Lillestrøm vant hjemmekampen sin med 3-1. Sammenlagt står det 5-2-3 fordel Brann på de ti siste oppgjørene uansett bane. Målforskjellen er 22-14 fordel Brann. BRANN Brann får det ikke til å stemme denne sesongen. Ligger nede på 13. plass og har 2-3-6 som statistikk på de første kampene sine. 1-2-2 på de fem siste og 2-2-2 er hjemmestatistikken. Det ble trodd at laget skulle få snudd trenden i de siste kampene, og spesielt i hjemmekampen mot Tromsø, men det vil seg ikke for bergenserne denne sesongen. I hvert fall ikke enda. Bortekamp mot Stabæk sist, som ble spilt på Ullevaal. Stabæk vant fortjent i dette oppgjøret, og det var ikke mye som stemte for Brann i det offensive spillet sitt. Hos Brann så er det usikkerhet rundt Haugsdal som har slitt med sykdom i det siste. Tredjekeeper Mohus mangler fortsatt med skade, ellers er det lite skader. Mulig lagoppstilling: Opdal Sævarsson - Amankwah - Austin - Holmvik Solli - Jaiteh - Bakke - Vaagan Moen Huseklepp - Guastavino LILLESTRØM Lillestrøm er nok meget godt fornøyde med sesonginnledningen sin og ligger på 3. plass etter 5-5-1 på de første kampene sine. Seks poeng er det opp til serieleder Tromsø. 3-2-0 er status på de fem siste kampene sine, mens bortestatistikken er 1-3-1. Hjemmekamp mot Strømsgodset sist, og Godset som sliter på bortebane denne sesongen måtte se seg slått nok en gang. Lillestrøm viste seg som det klart sterkeste laget, etter scoringer av Pedersen, Igiebor og Sigurdarson. Sluttresultatet ble 3-1, og Lillestrøm bekreftet med det at de ikke skal avskrives med tanke på gullet. LSK har ingen problemer med laget foran dette oppgjøret. Mulig lagoppstilling: Magnusson Essediri - Pedersen - Kippe - Eriksen Elyounoussi - Søgård - Mouelhi - Igiebor Sigurdarson - Sundgot Tips: 2-2 Endret 14. mai 2010 av Latias 2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Herlig arbeid nok en gang, Latias. Hva driver deg til å lage disse kamptrådene? Det virker jo ikke som om du er Brann-supporter, eller...? Huseklepp og Vaagan Moen lekte seg stort med LSK i tilsvarende kamp i fjor. Den forrige 16. mai-kampen mot LSK lekte vi oss til seier. Jeg tror ærlig talt vi får en kjempekamp denne gangen. 7-0 til Brann er mitt tips. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Er ikke Brann-supporter nei. Gjør det for å få mer aktivitet her på forumet. Norsk fotball er ikke så populært her, mtp. at dette er blant landets største forum. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hehe, Jeg har lenge lurt på hvilket lag i Norge du heier på, Latias. Så hvilket er det? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Norsk fotball er ikke så populært her, mtp. at dette er blant landets største forum. Det er sant, det, dessverre. Men når det gjelder fotball finnes det vel for mange forum for "spesielt interesserte" til at et allrounder-forum som dette appellerer så fryktelig mye. Tor Endresen skal forresten synge Nystemten på Stadion 16. mai. Han har gjort dette veldig mange ganger, og Brann har ALDRI tapt når han har sunget. Alt ligger til rette for overkjøring. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Håper ikke Jaiteh starter for Brann. Eneste han kan er å slå farlige tversoverpasninger som motstanderen snapper eller å slå bakover. Han har ikke akkurat blitt den juvelen og pengemaskinen Brann trodde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Hehe, Jeg har lenge lurt på hvilket lag i Norge du heier på, Latias. Så hvilket er det? Heier jo så klart på VIF fordi de er herfra, og fordi foreldrene også gjør det. Men vil ikke kalle meg selv en supporter. Kommer ikke akkurat til å grine dersom VIF taper serien i siste runde eller noe. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ahh gleder meg til og stå på frydenbø i morgen å synge! Er alt for lenge siden sist og jeg savner å være på stadion! Øl blir det og Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg håper virkelig vi kan snu trenden i dag, klare å skaffe de viktige 3 poengene. Desverre så møter vi et Lillestrøm-lag som er i form om dagen! Får håpe de tror at de bare kan spasere over Brann og få de 3 poengene og at vi straffer de hardt for den innstillingen. I dag håper jeg vi ser fightingspirit, for i dag MÅ vi vinne. Har lite lyst å havne i Adecco-dassen!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 E DET MUUUUUUUUUUULIG??? HELVETE!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Hva faen? Mulig å sløse så mye på en gang? Ikke rart Brann ligger der de gjør når de ikke greier å putte slikt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Den sjansen der skal Huseklepp sette om han skal kalles en goalgetter.. Endret 16. mai 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Solli, tren på headinger neste trening, please! Sykt bra prestasjon av Sigurdarson. Spennende spiller. Tror han kommer til en større liga om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Bomme på DEN DA! :!: Patetisk! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen som har hørt denne sangen?; Bom bom bom, bom bom badilla life.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Faen. Ufortjent ledelse til Lillestrøm. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vi får ikke større sjanser enn det der!!! FAEN!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ikke delt ut kort enda sier du, Alsaker? Vel, nå kommer Einarsson inn.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 For en elendig gressmatte. Burde være lov å forvente bedre, i hvert fall når vi er midt i mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå