Obi von Knobi Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Jeg har trent Parkour av og på i noen år, men nå har jeg begynt skikkelig. Men da må jeg også begynne med styrketrening. Jeg fant denne artikkelen som anbefaler Jump squats, Pull-ups, Plyometric push-ups, The plank, One-legged reach jumps, Tuck jumps og V-sit snaps, men jeg lurer på en del ting. Er det noen andre øvelser jeg bør legge til (kun kroppsvekt)? Hvor mye av hver øvelse skal jeg ta, helt til jeg ikke klarer mer? Hvor ofte skal jeg trene, og skal jeg ta alle øvelsene eller dele de utover uken? Tusen takk for svar Endret 14. mai 2010 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 parkour dått no slæsh forum anbefales fremfor dette forumet, så får du mer spesifikk hjelp Lykke til! Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=MGzepBg216M - beste jeg har funnet så langt Endret 2. juni 2010 av Samuro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå