Gjest TS Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Dere mannfolk påstår at vi kvinnfolk er så vanskelig og at dere er så enkle, men det er så grunndig feil! Dere er jo minst like manipulerende som kvinner, spiller spill hele tiden. Hvorfor kan det ikke bare være enkelt?! Jeg har datet yngre, jevnaldre og eldre menn enn meg selv og alle er like vanskelige å forstå seg på. Vil de bare ha sex, hvorfor trekker han seg unna, vil han date flere samtidig, o.s.v. listen kan bli lang! Hva har skjedd med å bare være ærlig og snakke sammen? Hmm, vurderer stekt å bli nonne Jeg liker ikke å spille disse spillene, playing hard to get og sånn. Eks; Han syns hun liker han for mye, hun spiller hard to get og han blir plutselig interessert. You want what you can't have? Idiotisk! Vær mer ærlig og si hva du føler, det funker mye bedre. Trengte bare å lufte litt frustrasjon Hehe, peace 1 Lenke til kommentar
THH Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) ja de fleste menn (99,99%) vil nok helst ha sex med så mange forsjellige partnere som mulig, det er en del av evolusjonen. men mange menn vanligvis 30 og oppover, tror jeg, er også interessert i forhold, slå seg til ro likssom hvis alle skulle sagt akkurat hva de følte ville det nok blitt kaos eks "kjære du ser ut som en agurk i den kjolen, nabodama er mye hottere" Endret 14. mai 2010 av THH Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Enig der du. Menner og kvinner er akkurat like vanskelig å forstå seg på, nettopp fordi begge er kjønnene er av rasen homo sapiens. Så at menner går rundt å sier at de er så enkle og kvinner er så komplisert det er Bullshit med stor B. Ikke helt enig i det der å ALLTID være ærlig, men at mennene må skjerpe seg litt på å gi beskjeder, og si ifra hva de føler og slikt, det er noe de definitivt kunne blitt bedre på. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det er jo fordi dere gjør ting så komplisert hele tiden. NB! Ja, det er flamebait - klarte ikke dy meg Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg liker ikke å spille disse spillene, playing hard to get og sånn. Eks; Han syns hun liker han for mye, hun spiller hard to get og han blir plutselig interessert. You want what you can't have? Idiotisk! Er nok dessverre slik det funker på meg :/ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Spille spill? Altså, it takes two to tango. Ikke la deg spille med. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er det bare meg, men min erfaring er at verken menn eller kvinner driver noe særlig med spill. Jeg har ihvertfall ikke erfart at jenter har prøvd å "teste" meg. At både kvinner og menn kan være lite åpne i forhold handler ikke om at de driver med tester, men at de er sjenerte og redd for å bli avist, spesielt i offentlighet. Lenke til kommentar
Gjest Bear Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Fordi du finner deg disse guttene? Har du tenkt på det at du ubevist velger deg ut disse da det er slike gutter du er vant med å date. Jeg har bare datet åpne og ærlige jenter, fordi jeg bevist velger de. De er mye mer behagelig å ha med å gjøre. Har datet et par damer som liker å "spille" som du så fint nevner, disse var uforutsigbare, og vanskelige å ha med å gjøre. Choose the right guy. Og ja, vi gutter liker sex. Det er de jævla hormonene vettu. Skulle gjerne slappet litt mere av, men dama mi liker det så. Ellers har jeg respekt for det Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg er jo gutt, så jeg kan ofte si meg enig i påstanden om at jenter er umulige å forstå seg på. Men gutter er nok, som TS sier, ofte på samme måten. Vi er jo ikke alle helt like representanter for hvert vårt kjønn. Og som fyren over sier, ja, vi gutter liker sex, men er jo ikke sånn at alle gutter er en penis med to bein. Jeg leter etter et fast forhold, og om jeg liker en jente sier jeg det til henne. Har aldri vært noen fan av hard2get, selv om jeg må innrømme at jeg merker det virker på meg om en jente er avvisende(til en viss grad), og jeg har også merket at jenter får økt interesse om jeg har en avvisende holdning. Trist det der, men i grunn ganske elementært. Fra naturen sin side: De man ikke kan få vil ikke ha deg fordi de er bedre enn deg. De har bedre gener enn deg. Om du har sex med denne personen vil avkommet ditt ha bedre gener enn deg. Ha sex med henne personen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Godt sagt SitronSaft Merka dette nå i helga faktisk da vi stod på et utested og spilte biliard. Så kom det en relativt pen dame og brukte sin kvinnemakt "Kan jeg ikke få prøøve daa?" og alle bare "Jajaja!" Så sa jeg det til henne, at "du vet at eneste grunnen til at du får spille her nå er fordi du ser rimelig bra ut og dermed kan bruke din medfødte kvinnemakt til å få alt du vil ha?" Resultatet var jo at hun ble dritfornerma og sa "riimelig???!" Og da var det gjort og hu ville ha meg med overalt. Jeg fulgte hu bare til det utestedet hun skulle til (gentleman me) og sa hadet bra Jeg var tross alt ikke ut etter noe som helst. Ihvertfall ikke sånne som hun. Lenke til kommentar
Gjest forlattilåloggeinn Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 En av de største turn-off'ene jeg vet om er hvis dama er for interesert. Selv om det er idiotisk rent logisk sett, så er det dessverre sånn det fungerer. Fint for stygge folk med gode sjekke-egenskaper, though. Lenke til kommentar
Gjest Mimmi Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Vil det virke mot sin hensikt å sjekke opp en fyr man er onteressert i om man er jente? Blir det for enkelt for ham? Det er jo ikke dermed sagt at jeg vil ha lyst til noe mer når jeg kjent med ham hvis ikke kjemien er riktig.. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Vil det virke mot sin hensikt å sjekke opp en fyr man er onteressert i om man er jente? Blir det for enkelt for ham? Det er jo ikke dermed sagt at jeg vil ha lyst til noe mer når jeg kjent med ham hvis ikke kjemien er riktig.. Det er avhengig av hva slags type han er. Er han en sjenert person som aldri har hatt kjæreste før, så kan det være litt farlig fordi det er langt ifra sikkert at han liker deg, men heller tanken om å bli sammen med en jente. Dermed vil det ikke bli noe særlig fungerende forhold. Er han en helt vanlig type vil han avslå deg hvis han ikke liker deg, så da er det ikke noe problem. Jeg tror de færreste blir uinteresert fordi du viser interesse, så lenge du ikke er desperat. Jeg tror uansett en bedre løsning er å vise moderat interesse for alle menn du synes er hyggelige. Hvis han viser interesse tilbake, da kan du begynne å gi flere tegn. Lenke til kommentar
Gjest Mimmi Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Gode råd camlon. I mitt tilfelle er det han som har tatt initiativ til å snakke sammen, og jeg var i utgangspunktet ikke interessert men ble det plutselig.. Og nå har jeg lyst at noe skal skje. Men vet ikke om han kommer til å ta initiativ til noe mer. Er noen gutter for sjenerte til det? Jeg hadde i allefall syntes det var greit å slippe å ta initiativ, men hadde alltid syntes det var positivt om andre gjørde det så lenge det er på en fin måte.. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Gode råd camlon. I mitt tilfelle er det han som har tatt initiativ til å snakke sammen, og jeg var i utgangspunktet ikke interessert men ble det plutselig.. Og nå har jeg lyst at noe skal skje. Men vet ikke om han kommer til å ta initiativ til noe mer. Er noen gutter for sjenerte til det? Jeg hadde i allefall syntes det var greit å slippe å ta initiativ, men hadde alltid syntes det var positivt om andre gjørde det så lenge det er på en fin måte.. Det er god sannsynlighet for at han ikke vil vise initiativ. Du viste ikke interesse og da slutter man å prøve og går for noen andre. Dermed må du vise initiativ sånn at han forstår at du er interesert. Hvis han da viser initiativ tilbake er det bare å eskalere. Hvorfor skulle du ønske å ikke vise initiativ? Begge parter må vise interesse for at man skal komme seg noe sted. Ikke er det vansklig heller. Vær sammen med han og flørt med berøring og øyekontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå