Lantador Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 jeg vill begynde med linux, hva slaks linux begynder jeg meg? hvor kan jeg laste d ned fra? Lenke til kommentar
druid Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 mandrake er en enkel og grafisk distro, som ikke tar motet fra en ivrig nybegynner :wink: finner den på http://www.mandrake.com Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 RedHat Linux går også ann.. kjører den selv.. Er helt ny på Linux jeg også. Fikk X'en til å fungere i går! Det var forresten mitt SB16 ISA lydkort som hadde bugga hele veien -ikke jeg som ikke klarte å confe :wink: Lenke til kommentar
MarWell Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei! Vil si meg enig med Mfafa der;) RedHat kan fungere like bra for nybegynnere som for viderekommende:) Selv syntes jeg at mandrake blir for likt Windows, selv om det er en grei og enkel linux å lære seg:) Lenke til kommentar
SSM Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Om du virkelig ønsker å lære hva linux er og hvordan det virker så ta for deg Slackware. Eller Rock/LFS om du er virkelig tøff :smile: De to sistnevnte er utrolig vanskelige for en nybegynner, men jeg vil at man lærer veldig mye. Stikkord, 'Innsikt' :smile: --------------------------- Tommy Jensen Sysadmin skall.no [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå