Boralis Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg handlet hos komplett over 20 ganger, ingen problemer. Hatt 3 returer, ingen problemer. Har selv merket at pakke har ligget litt lenger på plukkliste, men den er som regel pakket og sendt før dagen er omme. Kan jo ikke sammenligne komplett med 3Dfxcool da komplett er 100 ganger større og selger mange flere varer. Jo det erakkurat det du kan, det har ingenting med størrelsen men med antall ansatte i forhold til produksjon og det er akkurat her komplett har sett at det går ann å spare penger. Service er egentlig en ren utgiftspost og dermed enkel å kutte ned på,og hvorfor skal komplett bry seg de fleste kommer jo tilbake og handler der uansett. :o :o Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Har sendt dem en mail og avbestilt ordren, det finns jo andre som har det samme. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har sendt dem en mail og avbestilt ordren, det finns jo andre som har det samme. nettopp Det er bare slik de lærer å sette pris på kunder.... Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har egentlig stort sett vært veldig fornøyd med komplett siden jeg begynte å handle derfra, men den siste gangen jeg bestilte, en bestilling jeg har sendt inn retur fra fordi skjermkortet ikke fungerte, så har det vært noe treghet... Sen forsendelse.. litt manglende respons på support-eposter... Men skal tilgi dem for dette om jeg får det jeg har betalt for (eller mer) på erstatningen for skjermkortet jeg måtte sende tilbake.. Bare glem å få noen som helst kompensasjon, 6 uker brukte de på få sendt nytt skjermkort til meg da det første var DOA. Fikk en mail der de påstod at jeg var heldig siden jeg fikk et nytt kort istedenfor det demokortet jeg hadde bestilt. Nå var det jo slik at det nye kortet jeg fikk faktisk var billigere (prisfall) enn det jeg betalte for demokortet. Var det noen som sa glimrende service Hm.. Dette likte jeg ikke. Får bare vente og se hva som skjer da. Har til gode å oppleve noe skrekk-greier i forbindelse med Komplett, men jeg må vel nesten innrømme at jeg blir mer og mer redd for at ikke service-logikken hos dem skal fungere skikkelig. At varer er DOA er en ting, det kan skje med produkter fra tid til annen. Et og annet produkt på rullebåndet er DOA liksom, fra fabrikken. Men når en vare er demobrukt, så burde de som selger varen sørge for at produktet fungerer, og når det ikke gjør det; ja da må de jo rette det opp. Man selger ikke defekte varer. Man skal vel ikke akkurat føle seg heldig, ved retur av produkter. Når noe er ødelagt og ikke fungerer som det skal (og dette er uforskyldt av en selv) så skal man få det man betaler for, og en slags kompensasjon. Jeg skal imidlertid ikke dra dette noe videre ved å late som om jeg kan uttale meg konkret om servicen hos en webshop, men bare ytrer det jeg synes om akkurat dette. Får uansett håpe at ikke det blir noe tull av denne returen her (se tidligere post i denne tråden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå