Gå til innhold

Treige Komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke Komplett ganske nylig kuttet litt på bemanningen? Mener å ha lest det i en tråd her for noen dager siden.  :-?

 

Skulle ikke forundre meg, hadde de semet seg til å fått pakken i posten i dag hadde jeg hatt varen på man/tirs, nå er den neppe i posten før på mandag og da har ikke jeg den før tor/fred neste uke, dette er jo latterlig.

Lenke til kommentar
Har ikke Komplett ganske nylig kuttet litt på bemanningen? Mener å ha lest det i en tråd her for noen dager siden.  :-?

 

Skulle ikke forundre meg, hadde de semet seg til å fått pakken i posten i dag hadde jeg hatt varen på man/tirs, nå er den neppe i posten før på mandag og da har ikke jeg den før tor/fred neste uke, dette er jo latterlig.

 

Har egentlig stort sett vært veldig fornøyd med komplett siden jeg begynte å handle derfra, men den siste gangen jeg bestilte, en bestilling jeg har sendt inn retur fra fordi skjermkortet ikke fungerte, så har det vært noe treghet... Sen forsendelse.. litt manglende respons på support-eposter...

 

Men skal tilgi dem for dette om jeg får det jeg har betalt for (eller mer) på erstatningen for skjermkortet jeg måtte sende tilbake..

Lenke til kommentar

Jeg har også merket den lange leveransetiden... jeg bestilte på tirsdag.. men måtte vente siden de ikke hadde hovedkortet på lager... men pakken har ikke kommet lenger enn til Plukkliste. Kommer neppe før neste uke... men jeg får vente.. og forresten:

 

 

Skulle ikke forundre meg, hadde de semet seg til å fått pakken i posten i dag hadde jeg hatt varen på man/tirs, nå er den neppe i posten før på mandag og da har ikke jeg den før tor/fred neste uke, dette er jo latterlig.

 

Hvor er det du bor.. siden det tar så lang tid... 3-4 dager...?? Når komplett sender til meg tar det vanligvis en dag før det er på hovedpostkontoret.... og så er det muligens fremme samme dag, altså om kvelden... så tre-fire dager.. det var litt lenge synes jeg...

Lenke til kommentar
Jeg har også merket den lange leveransetiden... jeg bestilte på tirsdag.. men måtte vente siden de ikke hadde hovedkortet på lager... men pakken har ikke kommet lenger enn til Plukkliste. Kommer neppe før neste uke... men jeg får vente.. og forresten:

 

 

Skulle ikke forundre meg, hadde de semet seg til å fått pakken i posten i dag hadde jeg hatt varen på man/tirs, nå er den neppe i posten før på mandag og da har ikke jeg den før tor/fred neste uke, dette er jo latterlig.

 

Hvor er det du bor.. siden det tar så lang tid... 3-4 dager...?? Når komplett sender til meg tar det vanligvis en dag før det er på hovedpostkontoret.... og så er det muligens fremme samme dag, altså om kvelden... så tre-fire dager.. det var litt lenge synes jeg...

 

Jeg bor i nordland fylke , at det tar 3-4 dager med posten er en sak men når varen (abit IC7-G) er på lager og var bestilt i går ikke er kommet lengre enn til plukkliste er rett og slett for dårlig spesielt når man vet det er helg for da faller det plutselig 2 ekstra dager bort.

Handler mye hos psdata og der har jeg enda ikke opplevd at pakken ikke har vert sendt samme dagen som den ble bestilt, hadde psdata hatt dette kortet og jeg hadde bestilt det i går ville det vert hos meg i expresspakke i dag kl 0900.

Lenke til kommentar

3-4 dager er jo ingenting. Her i Finnmark fylke tar det sjelden mindre enn ei uke. Og så må man følge med på pakkesporingen, for det tar ofte enda ei uke fra pakken er kommet til postkontoret til lappen ligger i postkassen.

 

Dette er ikke kødd......

 

Posten i Finnmark er sinnsykt trege.

Lenke til kommentar
3-4 dager er jo ingenting. Her i Finnmark fylke tar det sjelden mindre enn ei uke. Og så må man følge med på pakkesporingen, for det tar ofte enda ei uke fra pakken er kommet til postkontoret til lappen ligger i postkassen.

 

Dette er ikke kødd......

 

Posten i Finnmark er sinnsykt trege.

 

OK, men nå var det ikke postgangen som var poenget her men hvor TREGE de er hos komplett. Dette er et nytt eksempel på dårlig service, og å skylde på dårlig bemanning er ingen unnskyldning heller, for driver du i servicebransjen er der kun 3 måter å rette på dette.

1. annsett nok folk til å yte den rette service

2: få de annsatte til å jobbe overtid, spes foran helgene.

3. Hvist du ikke er istand til å gjennomføre punkt 1 eller 2, LEGG NED SJAPPA

Lenke til kommentar

Vet ikke helt, et par dager behandlingstid bør man tillate. Varene skal tross alt både plukkes og pakkes, men dersom det er en følge av bemanningsreduksjon er det et dårlig tegn. Det er flere bedrifter der ute som skyter seg selv i foten i desperate forsøk på å spare penger, dårligere service=misfornøyde kunder=mindre inntjening og den onde sirkelen mot konkurs er i gang. Det er omtrent som NSB, de har lagt ned omtrent alle togstasjonene(med billettutsalg) og hverken dem eller politikere forstår hvorfor folk ikke tar tog lengre, selv ikke når de dobler flyprisene, dah. Har btw alltid hatt god erfaring med Komplett, men i det siste har de ikke vært med prismessig, så det er en stund siden jeg bestilte noe fra dem.

Lenke til kommentar

Eg bestilte nokre delar hos Komplett.no på tirsdag, og dei vart liggjande i plukkliste til torsdag. Eg hadde bedt om å få dellevering, og då ordren endå hadde plukkliste-status på torsdag, sendte eg ein e-post for å høyra kva som skjedde. Etter tjue minutt fekk eg dette svaret:

Grunnen til at det har ligget i plukkliste så lenge er fordi vi har hatt noen problemer med systemet på lageret og dette har skapt forsinkelser. Vi jobber på spreng for å bli ajoure.

Kanskje dei ikkje har fått løyst i problema enno, men min pakke vart sendt berre timar etter at svaret kom. :)

Lenke til kommentar
Har egentlig stort sett vært veldig fornøyd med komplett siden jeg begynte å handle derfra, men den siste gangen jeg bestilte, en bestilling jeg har sendt inn retur fra fordi skjermkortet ikke fungerte, så har det vært noe treghet... Sen forsendelse.. litt manglende respons på support-eposter...

 

Men skal tilgi dem for dette om jeg får det jeg har betalt for (eller mer) på erstatningen for skjermkortet jeg måtte sende tilbake..

 

Bare glem å få noen som helst kompensasjon, 6 uker brukte de på få sendt nytt skjermkort til meg da det første var DOA. Fikk en mail der de påstod at jeg var heldig siden jeg fikk et nytt kort istedenfor det demokortet jeg hadde bestilt. Nå var det jo slik at det nye kortet jeg fikk faktisk var billigere (prisfall) enn det jeg betalte for demokortet.

 

Var det noen som sa glimrende service :grumpy:

Lenke til kommentar
Vet ikke helt, et par dager behandlingstid bør man tillate. Varene skal tross alt både plukkes og pakkes, men dersom det er en følge av bemanningsreduksjon er det et dårlig tegn. Det er flere bedrifter der ute som skyter seg selv i foten i desperate forsøk på å spare penger, dårligere service=misfornøyde kunder=mindre inntjening og den onde sirkelen mot konkurs er i gang. Det er omtrent som NSB, de har lagt ned omtrent alle togstasjonene(med billettutsalg) og hverken dem eller politikere forstår hvorfor folk ikke tar tog lengre, selv ikke når de dobler flyprisene, dah. Har btw alltid hatt god erfaring med Komplett, men i det siste har de ikke vært med prismessig, så det er en stund siden jeg bestilte noe fra dem.

Niks, en webshop der attpåtil sjefen har stått frem på forumet her og skrytt av hvor raske de er blitt bør klare å få varene ut dagen etter at de er bestilt, spesielt på en fredag da dette inneberer 2 ekstra døgn der ingenting skjer.

Lenke til kommentar
Som dere syter!! :lol:

 

De kanskje få av dere som noengang har vært med på å drive en butikk vet hvor mye arbeid det ligger bak - og hvor fantastisk det er at man kan klare å jobbe så fort at pakken er i posten allerede dagen etter :woot:

 

Har omtrent 15 års erfaring fra butikkdrift + 3 fra kundeservice så jeg vil påstå at jeg vet hva jeg prater om

Lenke til kommentar
Som dere syter!!  :lol:  

 

De kanskje få av dere som noengang har vært med på å drive en butikk vet hvor mye arbeid det ligger bak - og hvor fantastisk det er at man kan klare å jobbe så fort at pakken er i posten allerede dagen etter  :woot:

 

Syter ikke, men som selvstendig neringsdrivende i en servicebedrift vet jeg hva jeg snakker om, i tillegg er komplett en bedrift som går ut og skryter av sin eminente service da bør de holde hva de selv sier. Hadde foresten en retur til dem så etter 7 dager ringer jeg dem og hører hva som skjer siden den ikke dukket opp på siden min, da fikk jeg beskjed om at de ikke hadde motatt den dette protesterte jeg på da jeg hadde skjekket pakkesporingen. Etter noe om og men "fant" de den da hadde de desverre glemt å registrere den. :evil::evil:

Lenke til kommentar

Komplett sin pakke service er oppskrytt!

3dfxcool vet å sette kundene i forsetet. Bestilte kabinett derfra, dagen etter var den på posten klar til henting..det er en nettbutikk komplett kan lære av.

Bare synd 3dfxcool ikke selger hardware.. hadde gjerne handla der oftere om de hadde solgt hk, cpu, gfx kort.. etc.

Komplett bruker ca.4-5 jobbedager på å få varen til nærmeste postkontor her... ikke det raskeste jeg har vært borti.

Lenke til kommentar

Slutter meg til hylekoret.

 

Holder meg hos komplett bare av gammel vane/lojalitet. Masse dårlige erfaringer siste året. Fikk f.eks feil vare og endte opp med å måtte betale returfrakten selv og flere ukers ventetid. Har opplevd at ordre ligger dagevis (3) i plukkliste selv om samtlige varer er på lager og helt kurante. Ting skjedde mye raskere før. Tror de har ansatt en del mer tradisjonelle lagerarbeidere - folk som har tid til mye rart i tilegg til å jobbe.

 

Komplett har en stor fordel og det er at de er reale på retur - dvs, det er min erfaring.

 

Norkom er blitt børsnotert og sender stadig meldinger om superprofitabel drift. Man aner jo hvorfor.

 

zg

Lenke til kommentar

Jeg handlet hos komplett over 20 ganger, ingen problemer. Hatt 3 returer, ingen problemer. Har selv merket at pakke har ligget litt lenger på plukkliste, men den er som regel pakket og sendt før dagen er omme.

 

Kan jo ikke sammenligne komplett med 3Dfxcool da komplett er 100 ganger større og selger mange flere varer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...