Gå til innhold

Wow Authenticator


Anbefalte innlegg

http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003617

 

 

Er ikke noe trøbbel så lenge du har infoen du trenger i tilfelle du skulle miste den eller om den slutter å virke. Det vil si fullt navn, email, secret answer og ID tenker jeg.

Hmm, er det noen plass man kan endre secret answer? Kontoen min er fra 2004, så husker ikke det. :) Skummelt å kjøpe authenticator, også får jeg ikke kontoen tilbake, om jeg skulle mista eller ødelagt den lille saken.

 

Jeg prøvde å sette på parental control, fordi da spør de om secret question, å mitt spørsmål er hva første bilen min var. Problemet er bare at kontoen lagde jeg når jeg såvidt hadde begynt å kjøre moped :D Så hva gjør jeg så?

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å miste mobilen (som du har med deg over alt) er nok lettere enn å miste authenticatoren som du tross alt stort sett bare kan la ligge hjemme.

 

Mobiler blir stjålet, blir lagt igjen her og der, kan bli mistet i bakken/vann så den blir totalskadet osv... Hadde stolt mer på en liten hjemmeværende "dings" da :)

 

EDIT: Men... jeg har nå bestilt da, to stykker i tilfelle den ene plutselig skulle slutte å virke. Ellers måttet jeg ha ventet tre uker på å få ny tilsendt om det skulle skje.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...