amdorintel Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Har en ny renault megane sport tourer som jeg lurer på et par ting. Beltevarsellyd..Går denne ann og fjærne? Senkesett til denne? Vet jeg får til sedan men verken KW eller Weitec har ttil stv. Om noen vet noe om et av disse to spmplene så er jeg kjempeglad for svar:) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvorfor skal du fjerne varsellyden til belte? Er en grunn til at den er der. Bilbelte redder liv. Finner du et passende senkesett her? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Angående senkesett, så finner du ekspertisen på http://www.bilforumet.no. Det er der rånerne holder til. Mulig du har litt ny bil for dem, med du får uansett bedre hjelp der til slike ting. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Beltevarsellyd..Går denne ann og fjærne? Er vel bare å ta ut sikringen for beltevarsler ? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er det ikke bare å stappe en dummy belte-endestykke inn for å få lyden til å stoppe? Bare husk at hvis onkel politi stopper deg, så blir det bøter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå