ThePerry Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hei jeg har lyst til å lage min egen musikk men jeg har ikke noe musikkprogram. Jeg bare lurer på om det er noen som vet om et gratis program som man bare kan søke opp på f.eks. google? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 det finnes per dags dato ikke noe program som kan lage musikken helt 100% for deg. kan dog ikke si jeg ser nytten i noe slikt. Lenke til kommentar
TheOscana Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei jeg har lyst til å lage min egen musikk men jeg har ikke noe musikkprogram. Jeg bare lurer på om det er noen som vet om et gratis program som man bare kan søke opp på f.eks. google? Takk på forhånd. Tenker du på noe lignene som garageband? Music dj, er vel ypperlig for deg Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Hei jeg har lyst til å lage min egen musikk men jeg har ikke noe musikkprogram. Jeg bare lurer på om det er noen som vet om et gratis program som man bare kan søke opp på f.eks. google? Takk på forhånd. Tenker du på noe lignene som garageband? Music dj, er vel ypperlig for deg Ja jeg mener noe garage band lignende men har du prøvd music dj selv? Lenke til kommentar
TheOscana Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Haha! Lol! Music dj er det amatørprogrammet på sony erricson Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Haha LOL selv! jeg søkte det opp på google og lastet det ned. det funker helt greir men det er ikke det beste jeg har sett. der lutet du deg selv gitt. du burde sjekke det før du sier det. :tease: :tease: :tease: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bruker modplug tracker for å lage musikk, gratis og open source. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) fl studio 9 xxl produser edition Endret 4. juni 2010 av Alastor Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Haha LOL selv! jeg søkte det opp på google og lastet det ned. det funker helt greir men det er ikke det beste jeg har sett. der lutet du deg selv gitt. du burde sjekke det før du sier det. :tease: :tease: :tease: En større versjon av den på Sony Ericsson, ikke noe bedre. piratebay utorent fl studio 9 xxl produser edition les forumreglene! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 http://www.audiotool.com/ - Det verste er at det fungerer. Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 takk det skal jeg prøve Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 reaper kan man søke det opp på google? eller må man dra til en musikksjappe? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Reaper er bra det ja, men koster penger. Modplug er gratis. Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 kan du søke opp Modplug på google? Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 kan du søke opp Modplug på google? http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=Modplug&aq=f&aqi=g5&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=dfd61e42e281d696 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilken type musikk tenker du å produsere? Selv bruker jeg FL Studio som forøvrig er grisebillig i forhold til mulighetene det gir. Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Hvilken type musikk tenker du å produsere? Selv bruker jeg FL Studio som forøvrig er grisebillig i forhold til mulighetene det gir. jeg sjal lage rock for det meste Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 foreslår du kjøper deg gitar/trommer/bass istedenfor. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Om du skal lage rock er det mest optimale å recorde hvert instrument, ja. Skal du gjøre alt i software blir det dyrt. Skal du dog bare få låtene ned på blekka kan du bruke Guitar Pro(evt TuxGuitar - gratis). Spiller du noe instrument? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå