JohanP Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Min sønn vil gjerne legge ut en film av at han spiller et spill. Jeg har sett på Youtube at folk tydeligvis bruker et program til å "filme" det som er på skjermen. Hvilket program anbefales til det bruket? (Jeg spør under spill forum pga. mulig det er captura-programmer som er mer beregnet på spill enn andre) Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fraps er et bra alternativ til å gjøre dette. Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Fraps er et bra alternativ til å gjøre dette. Thx Fraps husker jeg fra min tid(!). Men jeg kan ikke huske den kunne capture da. Verden endrer seg gitt. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg liker best WeGame. Det foråsaker ingen lagg i spillingen og filmen blir heller ikke hakkete som den blir i HyperCam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 XFire har også en funksjon, så man kan ta opp video ingame. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Fraps er et bra alternativ til å gjøre dette. +100 Fraps er og vil alltid være kongen. Hypercam, wegame og Xfire er ikke like bra programmert som fraps. Fraps gir deg optimal framerate og kvalitet på det du recorder. Filene blir noe store, men etter at alt er rendert (klippet opp til små youtube videoer) blir det bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå