KrubenS Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hei, Jeg ønsker ikke å vente på at HTC Desire kommer til Norge å ønsker derfor å kjøpe den fra England. Er det noe spesielt jeg må tenke på ang kjøp fra England? -annet enn batterilader (men england har vel samme amp og volt, så trenger bare bruke den laderen jeg har fra før) -engelsk tastatur (men det har jeg hørt at det er uansett å at man må laste ned norsk ved kjøp) -mer tungvindt ang garantier etc. Håper noen har noen kloke ord og kanskje en forhandler som er bra. Tror jeg handler fra amazone... Krubens Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Tror ikke Amazon selger elektronikk til Norge. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Tror ikke Amazon selger elektronikk til Norge. Stemmer nok det. Verken Amazon eller Play.com selger slike ting til Norge, er nok få som gjør det. Dessuten ville jeg være veldig forsiktig med å bestille fra utlandet! Snakket med en mann på en O2 butikk her i London i dag, om HTC Desire. Han sa den ville funke i Norge, men de hadde noen spesielle greier i England som gjorde at du måtte betale enda mer dersom du skulle bruke den på internett i Norge, så han konkluderte med at det ikke ville gå. Men et tips til deg, bestill fra www.ps.no koster 3995,- og de har 2 igjen på lager nå. Jeg bestilte min der for 2 timer siden EDIT: Her er direkte linken: HTC Desire 3995,- Endret 14. mai 2010 av Mortis747 Lenke til kommentar
KrubenS Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Takk for svar... Har nå bestilt. å satser vilt på at herligheten da blir mottatt rett over helgen Lenke til kommentar
Deem Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Dumt dumt dumt, i Norge er det 5 års reklamasjon på mobiler, i England er det 1 eller 2 år avhengig av produsentens garanti... Endret 20. mai 2010 av Deem Lenke til kommentar
KrubenS Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Dumt dumt dumt, i Norge er det 5 års reklamasjon på mobiler, i England er det 1 eller 2 år avhengig av produsentens garanti... Ble bestilt i Norge ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå