uvorewerh Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Kjøpte meg en ny stasjonær gamingPC for noen dager siden, og vil gjerne ha en SSD til den. Jeg kommer ikke til å ha noe mer enn operativsystem og noen få spill på den, så jeg trenger ikke mer enn rundt 30-60GB. den skal være så billig som mulig, og yte godt. (vil ikke bruke mer en ca. 1000) Har sett litt på denne Jeg kommer nok til å vente et par måneder før jeg kjøper, så jeg har god tid. Noen anbefalinger? Takk på forhånd, - F. Oops.. Ser nå at denne kategorien ikke er for enkeltkomponenter.. Oppretter samme tråd på "Maskinvare" isteden. Endret 14. mai 2010 av Zejilo Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) 80 GB versjonen gir nok bedre ytelse. Men ja om 1000 kr er maks så kanskje den du forsår funger greit nok. Både intel og consair extreme edition er gode merker. http://old.prisguide.no/product.php?productId=124044&view=specifications&cat_id=9 ser ut som er en virkelig SSD ytelse disk, i følge prisguide har den Lesehastighet: 270 MB/s og skrivehastighet: 195 MB/s. Hvis disse tallene er målt med CrystalDiskMark 3.0 så er dette ikke dårlig. Husk at Accesstime bør du også sjekke, men der bør SSD virkelig slå harddisken. Endret 14. mai 2010 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå