Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usannsynlig mange partnere for de på Paradise Hotel?

Anbefalte innlegg

Som overskriften... ser blant annet intervju med endel av guttene der.. de påstår de har lagt ned "minst 50 chicks, så slutta jeg å telle"..

øøø okei.. du er 20 år mann. Hvis du starta å "legge ned" jenter da du ble 16 år, så har du altså funnet deg en ny dame hver måned de siste 4 årene?

Lite trolig at frekvensen var såpass høy før du ble 18 i hvertfall. Etterpå, greit da er det jo ikke så usannsynlig, men..

For å si det sånn, jeg ville heller vært i et fire år langt forhold enn å ha pressa kjeppen ned i 50 forskjellige festslitne musehull. Det synes jeg nesten er litt kvalmt. Hvem vet hvor mye rart man har vært borti da...

Litt rart og med tanke på at ingen av guttene der inne er spesielle funn akkurat. To-tre av dem er godt trente med bra kropper og bra utseende. Ellers er det tamt synes jeg. Lubne ølmager, og han ene der (uten å nevne navn) ser det jo ut som har blitt dratt opp fra havets bunn..

Uansett: ingen av dem jeg kjenner, enten dem er partyløver eller nerder, har vært i nærheten av 50 damer (så vidt jeg vet). De verste "playerne" har kanskje lagt ned 10-15 damer på sine 23 år. Og disse velger og vraker i HVA DE VIL av jenter.

Jeg har ikke "lagt ned" mer enn 5, og har ei heller et behov for mer enn dette. Hvis man skal legge ned 50 damer i løpet av 4-5 år, så må man jo aktivt gå inn for dette. Nesten ha det som et mål.

Hvordan er det med resten? Statistisk så tror jeg antall partnere gjennom livet er mellom 10 og 20 for menn, mens de er mellom 5 og 10 for kvinner.

Hva i alle dager er det som er så tøft med å ha lagt ned 50 damer eller mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At de "verste playerne" har nedlagt 10-15 har jeg vanskelig for å tro. Lå selv i det området da jeg var på den alderen, og jeg har aldri gått inn for å "nedlegge" damer...

Forøvrig må vel statistisk sett antall sexpartnere (i snitt) være det samme for kvinner og menn. Det kan jo selvsagt være at medianen er forskjellig, men da må det være noen jenter som er EKSTREMT promiskuøse :)

Lenke til kommentar

1. Du må ikke tro alt du hører på TV.

2. Kanskje de egentlig ikke får seg noe, og derfor stiller opp på TV for å øke sjansene?

3. Om de synes det er kjekt å feie over hvert kvinnfolk de ser, hvorfor kan de ikke få lov til det? Det er vel en hobby for dem da. Så lenge ingen blir "skadet" ser ikke jeg hvorfor noen skal bry seg om det.

Lenke til kommentar

John-B: til punkt 1 der..

Jeg synes rett og slett at det er veldig interessant å se når en av gutta blir portrettert. Da sitter han der ufattelig laid back, i teksten under står navn og alder. Så sitter han der med et halvt flir og antyder at han har hatt over 50 partnere. *Stolt*

Det interessante er at han forventer at folk skal tro det. For all del, det kan jo være sant, men sannsynligvis ikke.

For de eldre, de med litt mer innsikt kanskje, så framstår han (og andre der inne) som uintelligente, rett og slett "dumme" nek.

Hehehe... Jeg mente ikke at jeg trodde på alt de sier der. Det er bare vitterlig å registrere hva de forventer at folk skal tro.

Nå er jeg allikevel usikker på hvor vanlig det er å ha hatt 50 partnere før man er 21, derfor jeg lodder stemningen litt her.

(Siden jeg rakker litt ned på PH her, så forventer jeg jo selvsagt at endel vil kommentere meg som et naut, siden jeg selv underholder meg med å se på programmet).

Lenke til kommentar

Det er nok ikke så ekstremt usannsynlig, det er gjerne slik i befolkninger at noen folk har et antall seksualpartnere som er langt langt over snittet, disse har seg ofte i stor grad med andre med andre som ligger langt over snittet. Når man da knytter slike folk sammen, så får hver og en av de hatt sex med veldig mange forskjellige. Mao menn som har sec med mange har ofte i større grad sex med kvinner som har hatt sex med mange. Nå er dette tilsynelatende ikke noe å trakte etter, men det er ihvertfall ikke ekspsjonelt som sådan.

AtW

Lenke til kommentar

Disse folka representerer vel neppe den vanlige nordmann. Dette er en litt spesiell type mennesker som lever livet som en lang fest med tilhørende sexorgie.

Så jo, jeg kan godt tro på at de har ligget med så mange. Jeg har selv venninner som ligger på rundt det samme tallet, og er på samme alder.

Men imponerer det meg? Nei.

Lenke til kommentar

Disse folka representerer vel neppe den vanlige nordmann. Dette er en litt spesiell type mennesker som lever livet som en lang fest med tilhørende sexorgie.

Så jo, jeg kan godt tro på at de har ligget med så mange. Jeg har selv venninner som ligger på rundt det samme tallet, og er på samme alder.

Men imponerer det meg? Nei.

Joda, de som ønsker det kan sikkert nå det tallet. Jeg har ikke noe ønske om det hvertfall.

Håper ikke jeg ender opp med en av dine venninner, grøss..

Tror du det er vanskelig å skille dem ut fra mengden av jenter som IKKE har hatt seg med 50 stk før de er 25 år?

Står det stemplet i pannen deres? Går de aktivt ut for å finne et ligg, eller blir de rett og slett bare sjekket opp hver helg med ons som resultat?

Lenke til kommentar

De liker sex men har ingen faste partnere å gjøre det med. De er tenkende mennesker som har gjort opp ett valg og syns ikke det å ha sex med en person er så ille, liker ikke den dømmende tonen du har.

Paradise Hotel

Tenkende mennesker

......

fins ikke noe mer kvalmt enn kjærring som har pult alt på 2 bein.

Dette gjelder ikke menn?

Lenke til kommentar

Joda, de som ønsker det kan sikkert nå det tallet. Jeg har ikke noe ønske om det hvertfall.

Håper ikke jeg ender opp med en av dine venninner, grøss..

Tror du det er vanskelig å skille dem ut fra mengden av jenter som IKKE har hatt seg med 50 stk før de er 25 år?

Står det stemplet i pannen deres? Går de aktivt ut for å finne et ligg, eller blir de rett og slett bare sjekket opp hver helg med ons som resultat?

Jeg tror ikke de som ligger med mange gjør det fordi de vil ha et høyt tall å skryte av. Noen tenker sikkert slik, ja, men de fleste gjør det vel fordi de ikke ser noe problem med å pule mange. Og det må de bare fortsette med for min del. Hver sin lyst.

Nei, jeg tror ikke du hadde klart å skille ut disse jentene. De er nok litt mer flørtende og lette å få med seg hjem enn andre, men det alene er jo ingen garanti for at de har hatt seg med mange.

fins ikke noe mer kvalmt enn kjærring som har pult alt på 2 bein.

Dette gjelder ikke menn?

Nei, ikke for oss som fortsatt lever i 1895.

Lenke til kommentar

Blir litt som de jentene jeg kjenner som snakker om at de skulle ønske de fremdeles var jomfru, mens de 5 min etterpå ramser opp alle de har pult.

Det er unektelig er forsøk på å vinne status.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Hvordan er det med resten? Statistisk så tror jeg antall partnere gjennom livet er mellom 10 og 20 for menn, mens de er mellom 5 og 10 for kvinner.

Utenom trekant vil menn og kvinner ha nøyaktig samme snitt på antall partnere vil de ikke?

Lenke til kommentar

Guest_fyr_* , langt ifra... homofile gjør dette meget upresist å "beregne"

Gjelder ikke dette homofile av begge kjønn, som vil utgjevne? ;)

Mannlig homofile har mye flere partnere i snitt enn kvinnelige, i tillegg er det vel ikke like mange homofile av vært kjønn?

AtW

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...