makila Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hypp på å kjøre ulovlig? Visste det ikke jeg. Derfor jeg spurte her. Vet ikke om du prøvde å være morsom, men det var det ikke Du har tatt trafikalt grunnkurs sa du? Tror nok du visste at du ikke har lov til å sette deg bak rattet på en bil når du er 15 år. Men uansett... Litt uskyldig kjøring på en parkeringsplass en søndags morgen for å trene litt på clutch/gass ser jeg ingen problem i, selv om det ikke er lovlig. Men hold deg for all del unna veien, både for din egen og andres sikkerhet. Kjører du på noen da så tror jeg du kommer til å angre bittert på at du ikke ventet. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Spørsmålet er jo.. hvorfor vil du kjøre når du er 15? Jeg ville aldri ha begynt å øvekjøre når jeg var 16, for da sitter du der i 18 måneder og tenker ".. KAN JEG IKKE FÅ LAPPEN SNART?! JEG KAN JO KJØRE PERFEKT NÅ!". Jeg trodde kjøring var boring, og så begynte jeg å øvekjøre da jeg var 19, syntes det var AWESOME, og nå kan jeg ta lappen (11 dager) Vent! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) haha lol jeg kjørte rundt med motorsag,hockeysveis og pilot briller på moped når jeg gikk i 8 klasse. Det er jo bare show, og jeg driter i om jeg hadde blitt tatt. Går ut over meg og ingen andre. Så hadde jeg spart noen 20 tusner på lappen, og spart miljøet. Endret 14. mai 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Så klart. Du kræsjer, folk blir skadet eller dør, så går det bare utover deg, ikke de andre involverte....................... Sånn sett er det jo greit å være bajas, eller hva? Uansett, ingen som har så dårlig tid at man må begynne å kjøre som 15åring. Fra man er 16år så tar det 2år før man får lappen, og 2år går ikke akkurat fort. Du kan f.eks begynne å øvekjøre i noen måneder før du blir 18, og kan fortsatt bruke relativt kort tid på å ta lappen. Er du redd for kostnader, slik noen kan være, så har du uansett god tid til å spare opp noen kroner. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvis jeg øvelseskjører på store tomme parkeringsplasser, på en søndag ettermiddag f.eks? Er det lov? Lærte du overhodet ingenting på TG, eller lyver du når du sier du har tatt det? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Slettet et usaklig personangrep og påfølgende småkrangling. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) haha lol jeg kjørte rundt med motorsag,hockeysveis og pilot briller på moped når jeg gikk i 8 klasse. Det er jo bare show, og jeg driter i om jeg hadde blitt tatt. Går ut over meg og ingen andre. Så hadde jeg spart noen 20 tusner på lappen, og spart miljøet. Hørtes ut som meg når jeg gikk i 2 klasse på barneskolen. Skinn-hjelm med øre-klaffer, pilot-briller, gammal tempo med vimpel, motorsag, også hadde jeg gevær i traktoren fra og med 4-klasse Endret 1. juni 2010 av BECMST Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg var akkurat som deg før jeg ble 16, men jeg klarte å vente. Bedre å vente for sikkerhetsskyld, blir du tatt av politiet får du utsettelse på lappen, noe jeg regner med du ikke har lyst. So do like I said, wait! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg brukte 2 timer på å lære meg å ta løs og få til giringa. Så å slippe deg ut på E6 etter 2 timer hørtes drøyt ut. Som nevnt tidligere så lurer jeg på hva slags ledsager du har med deg som tydeligvis gir blanke f i om du har lov å kjøre eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå