Gå til innhold

HTC-Desire eller Samsung Galaxy-S?


Anbefalte innlegg

Hva pokker skal man velge?

 

Har iphone 3gs nå, men vil selge den, og oppgradere til Desire eller Galaxy-S.

 

Mitt primær bruk blir jo spill, video, endel surfing og selvsagt ringing/sms/mms :)

 

Innimellom må jeg bruke kalenderen og, for små huskelapper med alarm slik at jeg ikke glemmer diverse ting og tang.

 

Har jo hørt endel drit om Samsung software og kundeservice, men Galaxy S ser jo helt rå ut.

 

Håper noen kan hjelpe meg med hvilken tlf jeg skal velge.

Endret av seaweed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg ville valgt Desire. Når det kommer til begrunnelse har jeg ikke så mye å komme med, bortsett fra at jeg har meget gode erfaringer med HTC Sense.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt Desire. Når det kommer til begrunnelse har jeg ikke så mye å komme med, bortsett fra at jeg har meget gode erfaringer med HTC Sense.

 

Ja, HTC er kanskje det beste valget telefonmessig, men jeg blir litt "blindet" av 4" super amoled skjermen til samsung :)

Endret av seaweed
Lenke til kommentar

Ohh, tough call.

Viss du ofte ser film, så ville eg nok valgt Galaxy S, pga den kommer med divX support rett fra esken, i tillegg så har eg hørt noe om at den kan spille HD filmer også.

Forhåpentligvis så vil supporten være bedre på den telefonen en andre Samsung, pga Android men, who knows...

Har Desire for øgonblikket, og den er helt rå. Men irriterer meg litt at den ikke har støtte for divX og Xvid + det andre man trenger for å se film uten å konventere til et annet format.

Skal nok teste ut både Wave og Galaxy S når de kjem. (jobber i mobilbutikk)

Lenke til kommentar

Galaxy-S ser veldig bra ut på papiret, men så dårlig som Samsung har vært med å følge opp produktene sine mtp. oppdateringer og slikt er jeg litt avventende til alle telefoner fra Samsung.

 

Er dette jeg har hørt og :/

Hadde håpet de kanskje hadde skjerpet seg på denne modellen.

 

Ohh, tough call.

Viss du ofte ser film, så ville eg nok valgt Galaxy S, pga den kommer med divX support rett fra esken, i tillegg så har eg hørt noe om at den kan spille HD filmer også.

Forhåpentligvis så vil supporten være bedre på den telefonen en andre Samsung, pga Android men, who knows...

Har Desire for øgonblikket, og den er helt rå. Men irriterer meg litt at den ikke har støtte for divX og Xvid + det andre man trenger for å se film uten å konventere til et annet format.

Skal nok teste ut både Wave og Galaxy S når de kjem. (jobber i mobilbutikk)

 

Ikkesant :)

Skjermen er konge, men Samsung software og support er ikke like så bra :/

 

Vet noen av dere forresten om Galaxy skulle låses til noe spesiel Samsung software, samsung wizz eller noe? Slik at noen av android os funksjonene ble borte?

Mener å ha lest det ett sted, men er ikke 100% sikker.

 

En kamerat av meg, som også jobber i mobilbutikk, hadde en Desire på lager som jeg kunne få for 3,800kr, men måtte bestemme meg innen tirsdag, for da var den solgt på ett blunk mente han :)

Lenke til kommentar

Samsung er ikke dårlige til oppdateringer, jeg har samsung omnia ii, og det kommer ut en ny firmware nesten ukentlig.

 

Er du fornøyd med Samsungen din?

når den kom ut på markedet var jeg fornøyd, men nå har det jo gått 8 måneder og det det har kommet nye og bedre telefoner derfor råder jeg deg ikke til å kjøpe en gammel telefon. kjøp heller htc desire eller Samsung Galaxy-S.

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Med tanke på reviews på tidligere samsung-telefoner vs htc-telefonene er vel HTC Desire det klart beste valget om man ikke tror samsung klarer å forbedre seg kraftig

 

Mmm, kanskje best å vente til det kommer en review av Galaxy S før man bestemmer seg.

Jeg klarer meg jo med iphone i en mnd til egentlig, skal sjekke lommeboka, kanskje jeg kjøper Desire, prøver den litt, og selger den igjen hvis Galaxy S får skryt. Er jo en mulighet :)

Lenke til kommentar

Det er to utrolige like telefoner det er snakk om. Den største forskjellen er vel at Samsungen har Bluetooth 3.0, ellers tror jeg det er bortimot identiske specs.

Bortimot identiske specs var vel å ta hardt i.

 

Samsung Galaxy S er tynnere og lettere, har større og bedre skjerm, tar opp video i 720p HD, støtter avspilling av DivX, har raskere "HDSUPA" (aner ikke hva det innebærer, stjal det fra sammenligningssiden du postet), spiller av FLAC, har innebygd 16 GB minne, Bluetooth 3.0 og stemmestyring.

 

Med andre ord er specsa til Galaxy S vesentlig bedre enn specsa til Desire.

Lenke til kommentar

Hvordan den fungerer for samsung i9000 har jeg ingen aning om, snakker om min samsung spica med 800MHz prosessor.

Jeg trodde ikke man kunne ta det heller, men når du legger til ny launcher så avinstallerer du IKKE din gamle. Du bare bruker din foretrukne. Kan lett gå tilbake og svitsje mellom forskjellige launchere, fungerer ypperli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...