vidarkri Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Det har da aldri vært en diskusjon eller? :!: Finnes ikke noe bedre enn linux, det vet da alle. Eneste grunnen til at vi ikke bruker det er jo litt kjip spillstøtte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Haha, følte bare for å lage denne tråden for min egen underholdning. Angående spillstøtte så vil jeg linke til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228739 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 LINUX! After all, 1% of computer users can't be wrong ... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Haha. Eneste grunnen til det er fordi folk ikke tør å gå bort fra Microsoft fordi de ikke er trygge med datamaskiner, men dette har forandret seg i Linux for lenge siden. Per idag så er Linux vennlig for alle bruker-grupper. Linux er også ledende innen server-markedet. Bare fordi alle andre velger Windows, så betyr det ikke at det er det riktige valget. Endret 14. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Kunne ikke sakt det bedre selv. Det er utrolig mange som burde gå fra Windows til Linux eller mac, men bruker personlig Windows. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Windows er noe jeg dessverre må leve med da jeg er en gamer og har manglende Linux-støtte på laptoppene mine. Ytterst få har prøvd Linux, og hver gang jeg viser det til noen blir de veldig imponerte over farten, fleksibiliteten og mulighetene. Men jeg har ikke lyst til å gå som et jehovas vite og si at alle MÅ prøve Linux. Linux er ikke et operativsystem, det er et fellesskap og en levemåte! *Wiseguy* Endret 14. mai 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Bare fant et litt morsomt bilde Tux Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Linux som desktop-OS er bare SMERTE. Alt er så sinnsykt tungvint, å oppgradere et program kan bli helvette på jord. Og trenger man hjelp så er det bare arrogante jævler som svarer i en spydig tone der ute. Funker bra som server da. Endret 15. mai 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Neida, spørsmålet er bare om du finner en kompilert installer som .deb eller at programmet finnes i pakkebrønnene. Sure folk er det bare å unngå, finn et annet community. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Du er klar over at mac er en pc med os X, og os X er linux? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Linux er jo på en måte i "familie" med mac da -_- personlig så hater jeg Apple og mac Apple er så mainsteam som bare faen... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Første: "Mac vs PC" er et ord som brukes i å sammenligne de to typene. Andre: Nei, OSX er basert på Unix. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg lurer på hvordan verden hadde sett ut om Amiga var mer populært... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Første: Det vet jeg godt, jeg pirker Andre: Jo, det er det. http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_OS_X Mac OS X is based upon the Mach kernel. edit: Opsann, på toern der hadde jeg feil, glemte å skrive at det var basert på.. Sorry, My fault. Endret 15. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Andre: Jo, det er det. http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_OS_X OS family UNIX[3][4][5] Mac OS X, whose "X" represents the Roman numeral for "10" and is a prominent part of its brand identity, is a Unix-based graphical operating system Leopard is an Open Brand UNIX 03 registered product on the Intel platform. Fra samme kilde som du henviste til. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Om du leser det som står under der, etter "edit", så ser du at jeg inrømmer at jeg skrev/tok feil. Må beklage det Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 heh, er det sånn gledes-"ahh", over å ha rett, og jeg har feil? det er en deilig følelse! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Neida. Bare fakta er på bordet så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå