kolli_93 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) På tide med ny kontorstol, og denne gangen vil jeg bli ordentlig fornøyd med kjøpet mitt. IKEA som er tingen (evt. IKEA-stoler på Finn.no), og har sett meg ut noen kandidater, da jeg ikke vil ha klassisk "skinnstol". Karsten, Joakim, Nominell og Markus. Har noen noe bra/dårlig å si om disse stolene, og hjelpe meg med å velge? Vil bruke minst mulig, men med veldig gode skussmål kan jeg gå for en dyrere modell. Takk. Endret 14. mai 2010 av kolli_93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 "Markus" var den jeg likte best. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg prøvde alle disse på Furuset for ikke lenge siden. Kan ikek si jeg ville betalt utsalgspris nei. Lenke til kommentar
307sw02 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg har "Markus" fra IKEA, og er fornøyd, sett i forhold til prisen. Nettingen i ryggen sørger for noe ventilasjon, og jeg har ikke noe problem med å finne en god sittestilling. jeg hadde "Karsten" før, (Ja, jeg er i overkant glad i IKEA...), da med armlener, men synes "Markus" er noe bedre siden ryggen er høyere, og en får nakkestøtte. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 har en markus nå selv, kan anbefales på det sterkeste ikke ofte ikea lager noe som er solid kvalitet men markus er en av gangene. jeg har gått gjennom MANGE kontorstoler som har fått hard medfart og knekt/røket, men markus er den som har vart lengst og er fortsatt strøken. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg har modellen "Karsten". Den er kanskje litt tung, men veldig god i fua (god å sitte på)... Det som kan være litt minus for noen er stoffet. Tror det er fløyel, eller noe lignende, og små lodotter kan lett sette seg fast. Men en klesbørste fjærner det enkelt. På en annen siden gjør fløyelen den ekstra god å sitte på Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har Nominell selv, og er egentlig veldig godt fornøyd. Behagelig å sitte i! Er vel bare å ta en tur til Ikea og finne ut hva du liker selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå