me_angel Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hei. Har nettopp fått igjen en cd fra elite//foto som jeg vil redigere. Dette er en gammel film som ble laget for noen år siden. Etter å ha lest litt rundt på nettet fant jeg ut at det enkleste (og billigste) var MovieMaker. Har windows 7, og fikk programmet til å fungere, men klarer ikke importere filen fra cden til MovieMaker. Det er en fil som heter: VOB-fil (.VOB) Noen som kan noe mer om dette og kan gi meg noen tips? <3 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Den må helt sikkert konverteres før den moviemaker kan importere den. Til det kan du bruke SUPER: http://www.erightsoft.biz/GetFile.php?SUPERsetup.exe Edit: Velg wmv, da er den ihvertfall støttet av Moviemaker. Endret 14. mai 2010 av SRD Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hiver denne over i videoredigeringsforumet. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Alle DVDer inneholder VOB-filer. VOB-filer er akkurat det samme som MPG, så prøv å endre navn på den fra *.VOB til *.MPG og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Prøv å endre Filtype-rullegardinet til "Alle filer (".")" (dette gjelder i XP, men jeg tror det er nesten det samme i 7) istedenfor "Videofiler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå