ilpostino Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) En filleonkel av meg har Windows Xp og bruker mobil bredbånd fra Telenor. Etter at Norman Security suite ble installert (dette er gratis til alle kunder hos DNBBOR) får han ikek koblet seg opp til internett lenger og det kommer en feilmelding om at det er en ip-konflikt. Norman Security suite er avinstalletr og brannmuren til Xp er deaktivert men det kommer fremdeles den samme feilmeldingen. Denne feilen kom etter at Norman Security suite ble installert på maskinen. programvaren til Telenor mobilt bredbånd er avinstallert og lagt inn på nytt uten at dette har hjulpet. når jeg prøver USB-modemet til Telenor på andre maskiner kommer disse helt greit på nettet. Det må med andre ord være noe som skjedde etetr at Norman Security suite ble installert. er det noen som har vært ovenfor samme feil? Endret 14. mai 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvis jeg husker rett, så finnes det en "removal tool" som man finner på Norman sine sider. Det er nemlig ikke så enkelt å fjerne alt av spor etter programmet. MS har en OK antivirus som er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå