Frank James Lampard jr. Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Hei folkens Vi holder på å lage en "content area" dynamisk (dette er satt opp i ien div), det vil si at man slipper å refreshe siden, at bare innholdet endrer seg. Hvis du tar en titt på siden vår: KLIKK HER EDIT (OMG hater linker på dette formet!) www.eventor.leafexpression.com Her er hovedscriptet som vi går ut ifra: KLIKK HER Klikk deretter på priser, da vil du se at linken skifter til "dynamic.php?=undersider/external.htm" Men problemet er at man må trykke to ganger, for å få opp external, siden man må først komme inn på dynamic.php for å få opp dynamisk div. Index-en er statisk, og dynamic.php er dynamisk bare for alle menyer utenom "hjem". Vi vil ha det sånn som "dynamic.php?=undersider/external.htm" men som du ser, så funker det ikke.. man må altså trykke to ganger som sagt... :S Vet noen hvordan man kan fikse dette så man kommer direkte inn på undersiden, så man slipper å trykke to ganger? Endret 14. mai 2010 av Frank James Lampard jr. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg endret tittelen for deg ihvertfall, så kanskje du får litt mer hjelp Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Takk for det, har kommet frem til at jeg enten må lage et double-click script på siden, ellers må jeg fikse den dynamiske content area, noe som jeg enda ikke har fått svar på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå