Gå til innhold

COM MW2, plutselig level 70!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen servere har såkalt "xphack"

Skyter du èn motspiller blir du level 70.

Syns det er dårlig gjort at man ikke blir varslet om dette når man komme inn i en game.

Noe så latterlig! Jaja! Skulle ønske jeg ikke kjøpte MW2 på Steam, for da kunne jeg brukt cden som frisbee... :(

Endret av Gemrick
Lenke til kommentar

Noen servere har såkalt "xphack"

Skyter du èn motspiller blir du level 70.

Syns det er dårlig gjort at man ikke blir varslet om dette når man komme inn i en game.

Noe så latterlig! Jaja! Skulle ønske jeg ikke kjøpte MW2 på Steam, for da kunne jeg brukt cden som frisbee... :(

Det er liten trøst siden man kan spille spillet uten CD :no: Men du får jo billige CD-er hvis det var et høyt ønske :tease:

Lenke til kommentar

Jo, kan jo i utgangspunktet det, men føler at litt av greia er å få ny våpen, upgrades osv osv... :p Er ikke like kult å starte med alt på en gang, hvis du skjønner hva jeg mener... Men men... Jeg får vell det, men uansett, hax er ikke læx!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt sykt uflaks med det samme.

- Da jeg var 1. Prestige lvl 60, kom jeg inn på en hack server - gikk til 2. prestige.

- Da jeg var lvl 59 2. prestige, skjedde det samme - 3. prestige.

- Da jeg var lvl 18 3. prestige, igjen - 4. prestige

- Og forsyne meg skjedde det samme igjen på lvl 11 - 5. prestige som jeg er i nå.

Jeg gjorde ingenting for å komme inn på slike servere, bare føler jeg har hatt enormt med uflaks tbh. De to siste serverne jeg kom inn på, skjedde innenfor 12 timer av hverandre også, så det er mange slike servere oppe og går for tida tror jeg.

Lenke til kommentar

Jo, kan jo i utgangspunktet det, men føler at litt av greia er å få ny våpen, upgrades osv osv... :p Er ikke like kult å starte med alt på en gang, hvis du skjønner hva jeg mener... Men men... Jeg får vell det, men uansett, hax er ikke læx!

Hvis du går prestige så mister du alle våpene dine og du må starte på nytt, akkuratt som du gjorde i lvl 1. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...