Canaye Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 hei ! jeg har en dell windows xp inspirion 6000! jeg vet ikke hvordan man booter / sletter alt fra bios har ikke recovery cd datan far helt f**k før alt var borte på skrivebordet ( includert startmenyen ) så et halvt år etter var alt greit har filer jeg ikke klarer og slette ovs kan jeg få hjelp via team wiewer eller ? sier takk på forhånd Lenke til kommentar
Gal_Anonym Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) hei ! jeg har en dell windows xp inspirion 6000! jeg vet ikke hvordan man booter / sletter alt fra bios har ikke recovery cd datan far helt f**k før alt var borte på skrivebordet ( includert startmenyen ) så et halvt år etter var alt greit har filer jeg ikke klarer og slette ovs kan jeg få hjelp via team wiewer eller ? sier takk på forhånd Det som hjelper er formatering av harddisk og reinstallasjon av Windows... Endret 23. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 klappe klappe ! det var ikke det jeg spurte etter har trålet google !! omg !! frekkt svar også Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 klappe klappe ! det var ikke det jeg spurte etter har trålet google !! omg !! frekkt svar også Ikke var det frekt svar (frekkheten kom først inn i tråden i ditt tilsvar). Forøvrigt er formatering/reinstallasjon eneste som hjelper. Det finnes ingen funksjon som "sletter alt fra bios". Du kan sette bootrekekfølge i BIOS men dette forutsetter at du har et bootbart medie, som f.eks. recovery-cd [som du vel ble bedt om å lage når du startet maskinen og evt periodevis etterpå?] 1 Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 hei ! jeg har en dell windows xp inspirion 6000! jeg vet ikke hvordan man booter / sletter alt fra bios har ikke recovery cd datan far helt f**k før alt var borte på skrivebordet ( includert startmenyen ) så et halvt år etter var alt greit har filer jeg ikke klarer og slette ovs kan jeg få hjelp via team wiewer eller ? sier takk på forhånd Hva er det du lurer på egentlig? Hva er poenget med å "slette" alt i BIOS? Det går ikke. Resette BIOS mener du? Vil nok ikke hjelpe det heller. Du er nok infisert av trojaner/virus. - Du kan laste ned virus-program, skanne pcen din. (f. eks ESSET eller Malwarebytes anti malware) - Eller formatere harddisken din. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) vil ha bort alle programm ! ser på det og sende meg til ( gedv siden er frekt pga har lett der lenge ( glem det nå ! ) og nei det er ikke jeg som brukte pcn først :S så jeg tror ikke det er noen reccovery cd ;S ble ikke bedt om å lage reccoverycd på acern min '( fikk til jul ) edit ! finnes det ingen reset ? som fra rett ut av boksen ? Endret 15. mai 2010 av canaye Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Da er det nok lettest å formatere. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 okey ? noen " tips " hvordan og gjøre det ? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Se her for hvordan du kan reinstallere windows. Om dette skal virke krever det at du har recovery partisjon på hdd, ellers virker det ikke, da kan du kontakte dell og høre om du får recovery cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå