Jakoozie Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hadde størst utviklersuksess i 2009. Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 De har omtrent fritt spillerom på Barn, jenter og har nå fått mange eldre på kroken (Nå generaliserer jeg selvsagt, men det burdet være lett å se). Xbox og ps3 holder seg i midten her, mulig derfor det går så bra tenker jeg. Lenke til kommentar
mrfriborg Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Nintendo er fantastiske på spill! Spill som faktisk er underholdene fra 6 års alderen og langt opp i voksen alder Modern Warfare fortjener også sin plass på lista! =) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Synes det er ekstra kostelig å tenke tilbake til forspillet før Nintendo Wii kom ut, og en haug mennesker spådde Nintendo's død, når jeg leser artikler om hvor bra Nintendo gjør det. Nintendo ble grunnlagt i 1889, altså for 121 år siden. Jeg tror ikke en litt dårlig konsoll-generasjon (aka GameCube) har potensialet til å drive dem konkurs. De er nok litt mer standhaftige enn som så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg