Hoppesagåsa Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 På bl.a annet www.linuxgaming.com kan man nå laste ned Americas Army! Dette må da være det beste skjedd på spillfronten på lang tid. Og det hele er selvsagt gratis. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det er litt kjedelig spillet da Skulle heller fått native linux support med Halflife, iallfall Half-life2 når det kommer! Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Har akkurat testa det. Det gikk betraktlig treigere enn det gjorde i windows. Dessuten har jeg litt problemer med å få maksimal oppdateringsfrekvens på skjermen. I ~/.armyops ligger det ei konfigurasjonsfil man tukle med til krampa tar en. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Uansett så er det positivt at spill-folka tenker på linux! Som Quake Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg sier bare ett ord: http://gentoogames.com/ Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Uff da, dette virker ikke lovende. Frameraten ligger konsekvent under halvparten av det jeg får i windows, dvs 12-30 fps. Forferdelig skuffende... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hr ikke giddet å prøve hverken Linux- eller Windows-klienten enda, men jeg må nok laste ned den Gentoo'cden 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå