Gå til innhold

230V til 12V omformer

Anbefalte innlegg

Trenger ein omformar 230V AC til 12V DC som gjer 30A ut på 12V sida. Har kikka på Biltema, Clas Ohlson og Jula, men alle der er for små. Er det nokon som veit kvar eg kan få tak i ein slik omformar? Helst til ein fornuftig pris, har funne for bruk i campingvogn, men dei kostar 4000,-.

Endret av The 5 element
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ladar og bilbatteri i dag, men dersom 230V forsvinn og eg ikkje er der så tappast batteriet så langt ned at eg ikkje får lada da att. Da har skjedd 2 gonger no. Har tenkt på PC strømforsyning, men dei har som oftast ei vifte som støyar, og eg treng noko som ikkje lagar lyd.

Det finnes ein type utstyr som ein kan kople inn som gjer at når batterispenninga kjem under eit visst nivå så legg ein brytar ut batteriet slik at da ikkje vert tappa lavare. Nokon som veit kva da heiter og kor mykje da kostar?

Endret av The 5 element
Lenke til kommentar

Ville satset på å beholde lader og batteri, og prøvd med et rele for å koble fra batteriet når strømmen forsvinner.

F.eks et 12V lysrele som tåler strømmen, styrt av laderen. En diode mellom lader og batteri hindrer at batteriet driver releet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...