tore_v1 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg skal selge den gamle maskinen min, etter å ha byttet ut hele lurven.. Jeg hadde en lekkasje i vannkjølingen, men har testet maskinen, og ting fungerer. (Nesten så jeg kunne droppet å bytte hw i det hele tatt, men det var en fin unnskyldning..) Maskinen består av følgende: Intel E6600 - en meget god overklokker, som også fungerte veldig fint med litt lavere spenning på standard hastighet. Asus Maximus Formula - 975-brikkesettet, med vannblokk på brikkesettet, og "alt" man trenger Super Talent - 4*1GB - Meget gode minnebrikker som ble kjøpt inn fra USA. (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=856552&st=0) nVidia 8800GTX - 768GB-versjonen, kongekort, egentlig.. Full vannkjøling til hele sulamitten, Swiftech MCP650 pumpe, Swiftech Apogee cpu og gpu-blokk, to radiatorer, av den solide typen (dog husker jeg ikke typebetegnelsen, de var dyre..) en på 120mm og en på 2*120mm, sammen med to Mist 120mm-vifter, og 1/2" slanger, med en del vinkler og slikt som man trenger for å få et fint og rent oppsett.. Kabinett, om dette øker verdien, Chieftec Dragon, stort kabinett i sølv.. Hva tror dere jeg kan få for dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Det er nok vannkjølingen som har mest verdi her. For de som evt er interessert. Dvs: Jeg mener du bør selge komponentene "løst" og ikke samlet, dersom du vil ha mest mulig igjen. Ferdig satt sammen "ready-to-run" i Chieftec "oldie" kassa, så er du heldig om du får opp mot 3k. Dessverre. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Tls1000 har nok rett, her er det vannkjølingen som er hovedsakelig det som kan gi god pris. Personlig med det oppsettet kan du kanskje få ca 2500kr for pcen. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg var i grunn forberedt på det.. I grunn er det vannkjøling og skjermkort som er mest interessant å selge, da jeg kan bruke resten til en filserver, selv om det kanskje er noe overkill til en enkel filserver som jeg skal kjøre Samba eller en annen praktisk Linux-variant på.. Så da blir det vel vannkjøling med skjermkort jeg legger ut.. Kabinettet og resten kan fint brukes videre. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Hvor mye kan jeg ta for vannkjølingen og skjermkortet da? Swiftech blokker: Apogee GT på cpu MCW60 på gpu HW Labs ExtremeII X-flow radiator 2*120 Mist vifte AC Airplex EVO120 Swiftech MC655 pumpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå