Gå til innhold

Hvor mye vil dette være verdt; E6600, 8800GTX, Super Talent, etc.

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge den gamle maskinen min, etter å ha byttet ut hele lurven..

Jeg hadde en lekkasje i vannkjølingen, men har testet maskinen, og ting fungerer. (Nesten så jeg kunne droppet å bytte hw i det hele tatt, men det var en fin unnskyldning..)

Maskinen består av følgende:

Intel E6600 - en meget god overklokker, som også fungerte veldig fint med litt lavere spenning på standard hastighet.

Asus Maximus Formula - 975-brikkesettet, med vannblokk på brikkesettet, og "alt" man trenger

Super Talent - 4*1GB - Meget gode minnebrikker som ble kjøpt inn fra USA. (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=856552&st=0)

nVidia 8800GTX - 768GB-versjonen, kongekort, egentlig..

Full vannkjøling til hele sulamitten, Swiftech MCP650 pumpe, Swiftech Apogee cpu og gpu-blokk, to radiatorer, av den solide typen (dog husker jeg ikke typebetegnelsen, de var dyre..) en på 120mm og en på 2*120mm, sammen med to Mist 120mm-vifter, og 1/2" slanger, med en del vinkler og slikt som man trenger for å få et fint og rent oppsett..

Kabinett, om dette øker verdien, Chieftec Dragon, stort kabinett i sølv..

Hva tror dere jeg kan få for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det er nok vannkjølingen som har mest verdi her.

For de som evt er interessert. :)

Dvs:

Jeg mener du bør selge komponentene "løst" og ikke samlet, dersom du vil ha mest mulig igjen.

Ferdig satt sammen "ready-to-run" i Chieftec "oldie" kassa, så er du heldig om du får opp mot 3k.

Dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg var i grunn forberedt på det..

I grunn er det vannkjøling og skjermkort som er mest interessant å selge, da jeg kan bruke resten til en filserver, selv om det kanskje er noe overkill til en enkel filserver som jeg skal kjøre Samba eller en annen praktisk Linux-variant på..

Så da blir det vel vannkjøling med skjermkort jeg legger ut.. Kabinettet og resten kan fint brukes videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...