abene Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Skype er klar med ny prøveversjon som støtter gruppesamtaler på video. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 FÅr prøve den. Da Skype 4.x min bugger seg UANSETT hos meg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Har sluttet med skype. Grunnen er at Ventrilo og Teamspeak fungere fint blant venne gjengen. Trulig kan Skype få eit bruks område vist eg hadde budd i utlandet og skulle snakke med familien via datamaskinen. Men siden eg bur i Norge fungere det fint med fri familie. Endret 15. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Skype er for meg blitt overflødig, men jeg synes fortsatt den har best bildekvalitet blandt de verktøyene jeg har testet. (Nødvendigvis på webcam/video-delen) Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 This beta version comes with a free trial of group video calling. Så det kommer til og koste penger når den er ferdig. Er jo vi som ringer opp med våres inet connection til andre via nett, blir ikke som vanlig msn webcam dette nei. Tror jeg står over da Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Btw, fikset ikke problemene mine. Så må fortsette å bruke en portabel versjon. Hver gang noen ringer meg på 4.x eller denne betaen så går maskinen i en total freezedown og alt blir tregt og helvette når jeg svarer..Rask igjen når jeg legger på! :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå