cmyrland Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 OpenGL er vel mer brukt i bedriftssammenhenger/produksjon enn spill, og da er kanskje behovet for tesselering større? Og når "alle" spillselskap låser seg til DX er det ikke rart det ikke ble noen hype rundt tesselering i spill når det ikke finnes for DX før nå. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Ja, hadde vært herlig om vi hadde fått en slik æra, og vi som spiller kunne si bye, bye til windows og bare skjøre linux. Hadde ikke vært meg i mot.. . Endret 19. mai 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 den dagen vi kan få spill til linux kan det jo være produsenter gidder å produsere skikkelige drivere til linux også. selv om man kjører ting på linux MÅ man ikke la det være åpen kildekode såvidt jeg har forstått. jeg tviler jo sterkt på at produsenter vil gjøre alt arbeidet de har gjort åpent for alle. men det er klart at software som koster penger og ikke har åpen kildekode er noe som må til om man skal få spill over på linux. og det er noe miljøet ikke er så store fans av. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 De som vil spille på Linux kan jo alltids prøve bzflag. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Synd jeg ikke får kjørt de spillene jeg vil i Ubuntu 10.4 med wine . Men skal ikke forvente nye spill kjører smooth . Bla Tropico 3, fungerer fint i 30 minutter før det begynner å hakke slik at det ikke er mulig og spille . Må jeg gå inn og ut av spillet før jeg kan spille igjen. Selv med Utallige configs i både wine , skjermkort og steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå