Gjest Ubesluttsom_T Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hei! Jeg har et "luksusproblem" og aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg er russ i år, og i det siste har jeg støtt på eksen en del ganger på russefester. Vi har fått en god tone sammen igjen, men tingen er at jeg har dame for øyeblikket. Det jeg sliter med er om jeg skal gjøre det slutt med dama og prøve å bli sammen med eksen igjen, eller bare holde meg til dama. Bare for sammenligningens skyld: Eksen: - Ikke så "fin" - Mange felles venner - Liker å gjøre mange av de samme tingene - BRA seksuelt sett Dama: - Dritfin! - Ingen felles venner - Liker omtrent ikke å gjøre noen av de samme tingene - Ikke såå bra seksuelt sett - Under 18, så hun kommer ikke inn på byen Med eksen har jeg det bra omtrent hele tiden, og vi kranglet så og si aldri under forholdet vårt, mens jeg og dama krangler veldig ofte og jeg føler vi ikke har det så bra som vi kunne hatt det. Det at eksen er over 18 så hun kommer inn på utesteder er også en fordel da dama ikke liker at jeg drar på byen når hun ikke får vært med. (Noe som ender med at jeg ikke får dratt på byen like ofte som jeg vil). Som dere skjønner, er jeg veldig ubesluttsom. Dette er vanskelig! Hjelp! Lenke til kommentar
cerice Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Så den einaste grunnen til at du er saman med dama di no er fordi ho er fin? Kvifor ble det slutt med eksen då, om dykk hadde det så bra? Var det fordi ho ikkje var fin nok? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Om du hadde det så fint med eksen, hvorfor i all verden ble det slutt da? Gresset kan virke grønnere på den andre siden, helt til du innser hvorfor det ble slutt i utgangspunktet. Og alle forhold har sine ups and downs, du kan ikke regne med at et forhold skal være superbra hele tiden. Og hva så om man ikke har felles venner? Er det virkelig så viktig? Det samme med å like å gjøre de samme tingene. Altså, det er da bare fint man har sine egne ting, man må jo ikke like de samme tingene for at det skal fungere. Dette handler litt om å ville også. Virker egentlig at du er på vei ut av forholdet pga eksen uten å gi ditt nåværende en sjanse. Lenke til kommentar
Gjest Ubesluttsom_T Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 cerice: Det ble slutt fordi jeg var dum. Jeg ville bli singel "for å være singel", og jeg angret dagen etter jeg dumpet henne, men turte ikke å innrømme feilen jeg hadde gjort. yvonne: Det med at vi har felles venner og liker å gjøre mye av de samme tingene gjør alt så mye lettere. Jeg hater virkelig å støte på enkle problemer som det. Dessuten så har ikke jeg og dama hatt det bra de siste 3-4 månedene. Mesteparten av tiden vi har vært sammen har gått til krangling (når vi først har vært sammen, for det er sjeldent for tiden). Det heller mye mot at jeg dumper dama og prøver å få det til med eksen igjen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Vel, da får du gjøre det da, det er umulig for oss å vite uansett. Bare håper for din skyld at det funker med eksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå