Gå til innhold

20 år gammel gutt søker litt stilhjelp (oppdatert 31.08)

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Takk! Har bare den sveisen frisøren ga meg, jeg var ikke kresen for å si det sånn. :b

Ting tar tid. :) Har enda ikke fått mulighet til å se meg om etter klær. Først må jeg ha råd, så må jeg ha anledning og så videre. :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hehe, det tar tid å bygge en ny garderobe...hang in there, liker det jeg ser så langt :thumbup:

Flott, takker så meget! :wee:

Gratulerer med ny sveis :)! du kledde den!

Takk. For det. :)

Ser for meg at det kommer til å bli litt stillere her i tråden fra min side fremover iom. jeg snart ikke eier nåla i veggen, skal på festival og skal hjemom en liten tur.

Men som sagt, alt til sin tid! Så forøvrig The Boat That Rocked i går. For første gang har jeg brydd meg i overkant mye om hvordan folk kler seg. Huzzah. :p

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Både filmen og antrekkene falt veldig i smak! Det var så mange som var så, vel, velkledde. Eller de fremstod iallefall sånn. Sikre på seg selv.

Kanskje bortsett fra han Bob, men han var vel noe for seg selv. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Ja, pokker heller! Problemet mitt sådan er vel bare at jeg har vanskelig for å ta gode bilder med eksternt webkamera, men jeg kan prøve!

Investerte forøvrig i min første cardigan i dag, samt et smalt svart slips. Kombineres med mørke cordbukser og knall turkis skjorte. :)

Lenke til kommentar

Bilde tips:

Ta zoomet bilder og heller fler, enn et stort. Da får vi se detaljene bedre.

Ikke akkurat det beste tipset... Den beste måten å få fram antrekket er å ta et oversiktsbilde, og flere detaljbilder. Ikke bruk zoom. Ta bildet litt langt unna, så du er sikker på at det du skal ha med kommer med i bildet, så kan du croppe det på pcen etterpå. Zoomer man, eller står helt inntil kameraet er det vanskelig å få det utsnittet man vil ha, så å ta med litt ekstra for så å croppe det, er 100x lettere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Klesdetaljene. Ikke familiejuvelene, vis det var det du mente. :!:

Ja, herregud, det skjønte jeg. x) Men hvilke klesdetaljer?

Den er i dummies-tråden som et eksempel på hvordan en slik type tråd skal utføres. Tror det er det nærmeste man kommer wall of fame på forumet ;)

Jeg stemmer for at den tråden settes på Diskusjon Mote Wall of Fame! :new_woot:

Herregud, hva skal jeg si? Jeg er sjarmert. :blush: Alt dette hadde jo uansett aldri vært mulig om dere flotte, moteinteresserte forumbrukere hadde vært der for meg. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og jeg er, for å si det mildt, ganske stolt. :wee:

Hadde jeg hatt bedre kameramuligheter hadde jeg nok postet litt mer antrekk i førsteposten. Ser for meg at jeg lager en slags oppsummering hvor jeg fremhever før- og etter-bildene. :)

Edit:

Når det blir mer tid.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...