Gå til innhold

20 år gammel gutt søker litt stilhjelp (oppdatert 31.08)

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig at det ble mye bedre, du ser ut som Stellan Skarsgård, se første side i dette topic. Angående stil så bør du holde deg til den klassiske stilen som gutta med lik avatar har vist fram ikke bare her, men også i tråden om hvilke stiler du liker.

Endret av Knugre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takk Jørgen!

Knugre:

Å følge andres forslag til punkt og prikke syns jeg over en lav sko ikke er å foretrekke, ser allikevel ingenting galt i å plukke litt her og litt der, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takk, takk, takketakke takk! :wee:

KongKake: Ja, jeg vet. Håret har alltid vært en stor del av identiteten min, så det er ganske snålt å være foruten. Må liksom "bygge meg opp" på nytt, på et vis.

Var forøvrig innom diverse butikker her på lørdag og prøvde i hovedsak lyse klær, shortser osv. Og vel, det var så utrolig uvant at jeg endte opp med å ikke kjøpe noe som helst. :b

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takk Henrik!

AnewZ: Ja, tok bildet i går kveld med webkamera, så. :p Har bare fått positive tilbakemeldinger, spesielt fra "sossevennene" mine, det er litt spesielt. :p Alle bare "Jammen det så jo mye bedre ut da!".

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg være negative Nils her, men jeg likte faktisk håret ditt bedre når det var langt. Men kult at du prøvde det ut. Håret vokser fort nok tilbake uansett! Og håret ser jo straks mye bedre ut en uke etter du har klippet deg og, når det roer seg, så blir nok greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Står respekt over å fjerne håret etter så mange år med sparing. Var det bare meg som fikk litt følelse av:

????

:ermm:

La oss bare si ja...

Nå skal ikke jeg være negative Nils her, men jeg likte faktisk håret ditt bedre når det var langt. Men kult at du prøvde det ut. Håret vokser fort nok tilbake uansett! Og håret ser jo straks mye bedre ut en uke etter du har klippet deg og, når det roer seg, så blir nok greit.

Fort og fort fru blom. :b Gjort er gjort, spist er spist osv. Jeg har ikke mye anger på at jeg har gjort det, skal jeg være ærlig. Selvfølgelig vil det være øyeblikk i livet som ikke blir det samme nå lenger, som på konserter og sånn, men jeg vet jo med meg selv at jeg er den jeg er. Så da går det greit. :wee:

Kjempeflott med ny hårklipp! :) Gøy å se noen med vilje å dedikasjon til å prøve nye ting. Det er jo tross alt ikke verre enn å spare i 7 nye år hvis du ikke liker det :p

Takker! Og vel. 7 år er jo, tross alt, 7 år. Ei stund, for å si det mildt. :p

Så bedre ut dette! grattis :thumbup:

Takk! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...