Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Sjekk førstepost og finn det ut! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Det var som jeg antok og det ble som så mange av oss trodde utrolig mye penere. Lenke til kommentar
Knukir Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Helt enig at det ble mye bedre, du ser ut som Stellan Skarsgård, se første side i dette topic. Angående stil så bør du holde deg til den klassiske stilen som gutta med lik avatar har vist fram ikke bare her, men også i tråden om hvilke stiler du liker. Endret 6. juni 2010 av Knugre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Takk Jørgen! Knugre: Å følge andres forslag til punkt og prikke syns jeg over en lav sko ikke er å foretrekke, ser allikevel ingenting galt i å plukke litt her og litt der, for å si det sånn. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Enig i at det så mye bedre ut Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Litt vemodig at du fjernet syv år med hår da. Men ble bra! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Å følge andres forslag til punkt og prikke syns jeg over en lav sko ikke er å foretrekke, ser allikevel ingenting galt i å plukke litt her og litt der, for å si det sånn. Godt sagt! Bra med håret btw! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Du kledde kort hår! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Takk, takk, takketakke takk! KongKake: Ja, jeg vet. Håret har alltid vært en stor del av identiteten min, så det er ganske snålt å være foruten. Må liksom "bygge meg opp" på nytt, på et vis. Var forøvrig innom diverse butikker her på lørdag og prøvde i hovedsak lyse klær, shortser osv. Og vel, det var så utrolig uvant at jeg endte opp med å ikke kjøpe noe som helst. :b Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Du så bra ut med kort hår, likte det bedre enn det lange. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Gratulerer med hårklippen! Såg mye bedre ut, selv om det ikke var det beste bilde. Kan tenke meg du har fått mye positiv respons av venner og slikt også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Takk Henrik! AnewZ: Ja, tok bildet i går kveld med webkamera, så. Har bare fått positive tilbakemeldinger, spesielt fra "sossevennene" mine, det er litt spesielt. Alle bare "Jammen det så jo mye bedre ut da!". Lenke til kommentar
My War Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Stilig du ble på håret da, kamerat! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Så fin du ble! Slitan med ny sveis Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Står respekt over å fjerne håret etter så mange år med sparing. Var det bare meg som fikk litt følelse av: ???? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Nå skal ikke jeg være negative Nils her, men jeg likte faktisk håret ditt bedre når det var langt. Men kult at du prøvde det ut. Håret vokser fort nok tilbake uansett! Og håret ser jo straks mye bedre ut en uke etter du har klippet deg og, når det roer seg, så blir nok greit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Kjempeflott med ny hårklipp! Gøy å se noen med vilje å dedikasjon til å prøve nye ting. Det er jo tross alt ikke verre enn å spare i 7 nye år hvis du ikke liker det Endret 6. juni 2010 av thrice Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Så bedre ut dette! grattis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Står respekt over å fjerne håret etter så mange år med sparing. Var det bare meg som fikk litt følelse av: ???? La oss bare si ja... Nå skal ikke jeg være negative Nils her, men jeg likte faktisk håret ditt bedre når det var langt. Men kult at du prøvde det ut. Håret vokser fort nok tilbake uansett! Og håret ser jo straks mye bedre ut en uke etter du har klippet deg og, når det roer seg, så blir nok greit. Fort og fort fru blom. :b Gjort er gjort, spist er spist osv. Jeg har ikke mye anger på at jeg har gjort det, skal jeg være ærlig. Selvfølgelig vil det være øyeblikk i livet som ikke blir det samme nå lenger, som på konserter og sånn, men jeg vet jo med meg selv at jeg er den jeg er. Så da går det greit. Kjempeflott med ny hårklipp! Gøy å se noen med vilje å dedikasjon til å prøve nye ting. Det er jo tross alt ikke verre enn å spare i 7 nye år hvis du ikke liker det Takker! Og vel. 7 år er jo, tross alt, 7 år. Ei stund, for å si det mildt. Så bedre ut dette! grattis Takk! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Whaat? Er det samme person? Gratulerer, ble mye bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå