Gå til innhold

20 år gammel gutt søker litt stilhjelp (oppdatert 31.08)

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer forøvrig til å gå gjennom tråden, notere meg butikker og forslag og ta dette med meg neste gang jeg får råd og anledning til å se meg om etter nye klær.

Og gjett om jeg er spent! :D

thumbup.gif Du får slenge ut et bilde eller to. Og et par siste shoppingtips jeg nesten aldri klarer å følge.

1: Hvis du er usikker, ikke kjøp det. Ta deg iallefall en god tenkepause og kom tilbake senere på dagen.

2: Tenk hele antrekk og ikke enkeltplagg. Er også et stort pluss hvis man kan bruke ulike plagg i flere antrekk. På den måten trenger man ikke så mange plagg for å forandre antrekket fra dag til dag.

Lenke til kommentar

2: Tenk hele antrekk og ikke enkeltplagg. Er også et stort pluss hvis man kan bruke ulike plagg i flere antrekk. På den måten trenger man ikke så mange plagg for å forandre antrekket fra dag til dag.

+1

Det driter jeg meg ofte ut på.

Har flere plagg som er ganske fine i seg selv, men som er umulig å kombinere med noe.

Lenke til kommentar

Mulig det er nevnt, men du kan jo ta turen innom fretex og andre 'second hand'-butikker. Moro å ikke helt vite hva man leter etter før man finner det. Hempklær kan man muligens finne på Scorpius(?), vet dog ikke om denne butikken er i Oslo.

Hah, tror også jeg har sett deg. La merke til håret ditt. Ikke klipp det! Dreads hadde sikkert vært kult. Sies at de skal komme av seg selv dersom man slutter å stelle håret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det morsomme er jo at jeg har hørt en god del på disse mens jeg har prøvd å tenke meg fram til hvilket "resultat" jeg var ute etter. n_n

Er btw veldig greit å sette opp en liste over alt du trenger for å bygge en garderobe. 'Must haves' tråden er et greit sted å se på for basisgarderobe.

Det er notert!

Mulig det er nevnt, men du kan jo ta turen innom fretex og andre 'second hand'-butikker. Moro å ikke helt vite hva man leter etter før man finner det. Hempklær kan man muligens finne på Scorpius(?), vet dog ikke om denne butikken er i Oslo.

Hah, tror også jeg har sett deg. La merke til håret ditt. Ikke klipp det! Dreads hadde sikkert vært kult. Sies at de skal komme av seg selv dersom man slutter å stelle håret.

Ja! Jeg har faktisk lyst til å stikke innom Fretex her i Drammen for å se om jeg finner noe. Jeg må bare finne ut hvor butikken er først. :errm:

Hah, det var da fælt da! :p Om jeg går 100% inn for å få dreads kommer jeg nok til å investere litt i det og gå til et studio som kan det de holder på med. Mange jeg kjenner tror at dreads automatisk betyr at du ikke steller håret ditt i det hele tatt og lar støv og dritt samles der. Blir hva du gjør det til sier jeg bare.

Hemp og dreads er ikke nødvendigvis lik ustelt hippie. Alt er gjennomførbart.

Nope, enig der. Nå har ikke jeg akkurat peiling på hvor jeg kan få tak i stilige hempklær o.l. her til lands, men jeg tror nå ikke det er umulig. (:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hm, takker for forslag! Fin musikk og fine bilder, den "akustik-feelen" bildene og musikken gir (gjerne ikke overraskende siden han spilte akustisk gitar?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...