Shivee Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Var ute ikveld og tok noen bilder og la merke til dette under da jeg gikk gjennom bildene. Sjekka etter dette og det er på alle bilder jeg har tatt siden jeg fikk kamera. Regner med dette er bare å ta med tilbake? Evt sende til Canon? Det jeg lurte på var vel egentlig mer hva dette er. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Støv på sensoren? død pixel? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 bilde exif sier blender f/8,lukkertid på 17 sekunder. Så det er nok en død pixel ja. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 bilde exif sier blender f/8,lukkertid på 17 sekunder. Så det er nok en død pixel ja. Eller helt korrekt, "hot pixel", siden den er hvit. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Regner med dette er bare å ta med tilbake? Evt sende til Canon? Har ikke Canon pixelmapping greie i menyen? En død pixel er ingenting å bry seg om. Lenke til kommentar
Shivee Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Takker for svara. Er mitt første slr så er litt ny på mye av tinga enda. Men denne gangen var det nok bare støv. Bare får det ikke til å stemme med at det blir ett fint lite kryss på bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå