Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en zoofil!

Gjest Zoofil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest anonymss

Han sier han tenner på DYR, så da spør jeg om han tenner på menneskejenter eller ikke. Hva er dumt med det?

Lenke til kommentar
Gjest Zoofil

tenner du på jenter da? :p

Som nevnt tidligere så KAN JEG under omstendigheter som gjør at det blir bra. Rollespill og f.eks. katteører kan hjelpe på veldig.

Jeg kan utvikle følelser til jenter (mennesker) som nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest Zoofil

Vis du går ute å ser en hund (eller annet dyr du tenner på) merker du nå spesielt liksom et lite stikk der nede eller nå sånt?

Og hva gjør du når du ser et dyr du tenner på?

Var en sommer jeg var på hytta med en hund (konkurransehund) og hun var kjempeflott! Jogget med hun hver dag osv. og kjente at hun var litt av en vegas for min del. Kjente at det "stakk" ganske godt. Når det kommer til hva jeg gjør når jeg ser et "dyr" jeg tenner på, så er det vel ingenting spesielt? Hva gjør du når du ser ei jente eller en mann du tenner på?

Lenke til kommentar
Gjest Zoofil

Liker du barn eller veldig gamle dyr, eller bare de i vanlig voksen alder?

Jeg liker voksne dyr av de øvrige arter og raser jeg har nevnt. Dvs. at de er over 2,5-3 år, litt an på rasen og arten.

Lenke til kommentar
Gjest gjest-gjest-gjets123

Hei.

Synes det er veldig bra at du er så tøff og lar andre stille det spørsmål. Dette hjelper mange andre og det gir meg mange svar på hva en zoofil egentlig er. :)

Jeg lurer på når du bestemte deg for å fortelle andre om legningen din, og hvordan det var. Angret du da du fortalte det selvom de synes det var bra at du fortalte det? Var du redd de skulle si det videre?

Har du noen gang vært usikker på legningen din?

Synes det er kjempebra at du lar andre spørre deg :)

Lenke til kommentar
Gjest Zoofil

Hei.

Synes det er veldig bra at du er så tøff og lar andre stille det spørsmål. Dette hjelper mange andre og det gir meg mange svar på hva en zoofil egentlig er. :)

Jeg lurer på når du bestemte deg for å fortelle andre om legningen din, og hvordan det var. Angret du da du fortalte det selvom de synes det var bra at du fortalte det? Var du redd de skulle si det videre?

Har du noen gang vært usikker på legningen din?

Synes det er kjempebra at du lar andre spørre deg :)

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Det var først og fremst ikke skummelt å fortelle til min beste venn, siden han "kom ut av skapet" til meg og fortalte meg generelt alt. Han er som en bror og derfor kunne jeg stole på han til det ytterste. Dog mine andre kamerater, altså har bare fortalt det til en venninne og en kamerat, var jeg litt i tvil på, ble litt redd for ALL kødden rundt tema. F.eks. at vi går forbi en hannhund (noe de ikke gjenkjenner) og tar tak i nakken min og sier høylytt: "FLINK GUTT! IKKE HOPP PÅ DEN!". Det blir litt i det drøyeste laget. Men ja, var jo alltids redd for at de skulle si det videre. Men samtidig er det såpass lett å komme seg bort fra. En kompis fortalte det videre og da var jeg bare sarkastisk rundt tema: "Sex med dyr? O.O", "Er du helt syk?" osv. og da var det mer eller mindre sånn at de bare sa: "Åja.. **** altså, skal alltid tulle og slenge skit." (I og med at kompis er en som sier mye tull i utgangspunktet.

Men angeren ligger alltid der. Det er noe man ikke har kontroll på som man tenker mye tilbake på. Samtidig som for meg er det ikke et problem å fortelle til noen, men at det kan få følger senere for meg gjør at jeg ikke gjør det. Det er et samfunn som visstnok så vidt er klar for å åpne helt og holdent for homofili engang, så hvorfor skal vi som liker pels ytre oss før i 2050 en plass.. Er jo nettopp blitt dratt opp store saker om dette med dyresexfarmer osv. Jeg blir ordentlig sint, for dette er ikke ekte zoofile. Dette er bakmenn og overgreps/sinnsyke mennesker som utfører seksuelle handlinger på våre svakeste og ikke nok med det; De selger det til andre syke.

En zoofil i mine øyne, slik som jeg er, vil være en som er veldig glad i dyr. En som kanskje forstår mer av dyr enn andre grunnet disse.. lystene og måtene å forstå kroppspråket til et dyr på som kan kombineres med seksualiteten.

Alt jeg håper på er å fortsatt være zoofil, men at jeg kan få litt av den gnisten for jenter igjen, så har jeg en "perk" eller et trekk foran andre som gjør at jeg mer eller mindre kan forstå dyr bedre enn mange andre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

så har jeg en "perk" eller et trekk foran andre som gjør at jeg mer eller mindre kan forstå dyr bedre enn mange andre.

Totalt uenig. At du er sexuelt tiltrukket av ulver og hunder, har ingenting med forståelsen av dyr og gjøre.

Lenke til kommentar

så har jeg en "perk" eller et trekk foran andre som gjør at jeg mer eller mindre kan forstå dyr bedre enn mange andre.

Totalt uenig. At du er sexuelt tiltrukket av ulver og hunder, har ingenting med forståelsen av dyr og gjøre.

Kilder på dette?
Lenke til kommentar
Gjest Zoofil

Vel, det får nå jeg respektre. Grunnloven § 100.

Lenke til kommentar
Gjest Zoofil

Vennligst hold dere til spørsmål. Jeg opprettet ikke dette for en diskusjon. Håper Gypsy har vett nok til dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...